پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازگشت دوباره پژو 206 تیپ 3 / 206 تیپ 3 چه امکاناتی دارد؟

گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به محبوبیت پژو 206 و همچنین برای پاسخ به نیاز بازار دست به فروش پژو 206 تیپ 3 این بار با سقف شیشه ای زده است. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو پژو 206 از جمله خودروهایی است که از محبوبیت قابل توجهی میان مشتریان گروه صنعتی ایران […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به محبوبیت پژو 206 و همچنین برای پاسخ به نیاز بازار دست به فروش پژو 206 تیپ 3 این بار با سقف شیشه ای زده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو

پژو 206 از جمله خودروهایی است که از محبوبیت قابل توجهی میان مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو برخوردار است حالا به تازگی آبی پوشان جاده مخصوص دست به احیا تیپ 3 این خودرو با تغییرات جالب توجه زده اند.

طی روزهای گذشته ایران خودرو مقدمات حضور این محصول تازه نفس اما آشنای بازار را در قالب شرایط فروش آماده کرد افراد برای خرید می توانند دست به کار شوند.

پژو 206 تیپ 3 (1)

این هاچ بک دوست داشتنی همانند تیپ 2 از یک پیشرانه 1.4 لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ برخوردار است که TU3A نام دارد . قلب تپنده پژو 206 تیپ 3 از دریچه گاز برقی و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد، 75 اسب بخار قدرت را با گشتاور 118 نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه به وسیله یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو انتقال می یابد.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلومتر 6.4 لیتر ثبت شده که از این حیث خودرویی اقتصادی به شمار می رود. 206 تیپ 3 پانوراما وزن خالص ۱۰۲۵ کیلوگرم را دارد و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 14.1 ثانیه ثبت می کند.

206 تیپ 3 ایران خودرو این بار با تغییر جالب توجه وارد بازار می شود که آن هم بهره مندی سقف شیشه ای با سایه بان دستی است که این عامل می تواند تاثیر مطلوبی در محبوبیت این خودرو بگذارد. آینه های جانبی برقی با گرمکن، 2 کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی ۱۴ اینچی، ترمز ABS، EBD و EBA، شیشه های جلو و عقب برقی، تهویه اتوماتیک، صندلی های عقب تاشو با پشت سری های سه گانه، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، سیستم پخش USB با چهار بلندگو و دو تیوتر، آنتن اکتیو از جمله امکانات این هاچ بک اقتصادی است البته خبری از قرمان برقی، سنسور پارک دنده عقب نیست و صرفا شاهد حضور ترمزهای دیسکی عقب به صورت استاندارد هستیم.

انتهای پیام/

جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو اعلام شد / 2 محصول تازه نفس در شرایط فروش ایران خودرو

ستاره های دهه 80/ بررسی 10 خودرو دست دوم هیجان انگیز با عمر بیش از 10 سال

صدور زودهنگام دعوتنامه‌های ۲۰۶/ تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو فراتر از تعهدات وارد بازار می‌شود

فمینیسم در دنیای ماشین‌ها!/ با زنانه ترین خودروهای بازار ایران آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی