پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

بیانیه شرکت پرشیا خودرو پیرو انتشار تصویری از مدیر عامل محترم گروه ایران‌خودرو

پیرو انتشار تصویری از مدیرعامل محترم مجموعه ایران‌خودرو،جناب آقای دکتر مهدی خطیبی در زمان حضور ایشان در شرکت پرشیا خودرو و مورد توجه قرار گرفتن این تصویر در برخی کانال‌هایتلگرامی و انتقاد از تفاوت پوشش ایشان در زمان حضور در پرشیاخودرو و ایران خودرو، روابط عمومی مجموعه پرشیا خودرو به جهت شفاف‌سازی و رفع سوءتفاهم […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

پیرو انتشار تصویری از مدیرعامل محترم مجموعه ایران‌خودرو،جناب آقای دکتر مهدی خطیبی در زمان حضور ایشان در شرکت پرشیا خودرو و مورد توجه قرار گرفتن این تصویر در برخی کانال‌هایتلگرامی و انتقاد از تفاوت پوشش ایشان در زمان حضور در پرشیاخودرو و ایران خودرو، روابط عمومی مجموعه پرشیا خودرو به جهت شفاف‌سازی و رفع سوءتفاهم پیش‌آمده مواردی را به اطلاع می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جناب آقای دکتر مهدی خطیبی مدیرعامل محترم گروه خودروسازیایران‌خودرو، در سنوات گذشته در مجموعه پرشیا خودرو مشغول به فعالیت بوده‌اند و ایشان یکی از مدیران اسبق این مجموعه محسوب می‌شوند. به کمک مدیران توانمندی مانند ایشان، شرکت پرشیا خودرو توانسته بیش از 17 سال به‌عنوان نماینده شرکت بزرگ BMW و MINI در ایران فعالیت خود را ادامه دهد. مجموعه پرشیا خودرو در مدت زمان فعالیت خود، ضمن رعایت قوانین داخلی و خارجی و به کمک مدیرانی توانمند، موفقیت خود را به اثبات رسانیده است.

پیرو ارتباط مستقیم مجموعه پرشیا خودرو با شرکت BMW آلمان و الزام به رعایت قوانین بین‌المللی شرکت مادر (BMW) در زیرمجموعه‌های سراسر جهان و همچنین به جهت رعایت هویتسازمانی (CI) مجموعه، فرم سازمانی (Dress Code) اختصاصی با در نظر گرفتن قوانین داخلی و هم‌راستایی با قوانین بین‌المللی برای پرسنل و مدیران مجموعه در نظر گرفته شده است که تمام افراد در کلیه رده‌های سازمانی ملزم به رعایت این پوشش هستند. این مسئله در تمامی شرکت‌های معتبر بین‌المللی در سطح جهان و نمایندگان آن‌ها در ایران امری رایج است و تمامی پرسنل و مدیران در تمامی سطوح سازمانی از آن پیروی می‌کنند.

پیرو این مهم، جناب آقای دکتر مهدی خطیبی مدیریت فعلی گروه خودروسازی ایران‌خودرو، در زمان حضور در شرکت پرشیا خودرو، همچون سایر پرسنل و مدیران، پیرو قوانین داخلی مجموعه و فرم و پوشش سازمانی مصوب بوده‌اند و استفاده ایشان از این پوشش، در محیط کاری مجموعه پرشیا خودرو و بر اساس قوانین ذکر شده بوده است.

در انتها لازم به ذکر است این بیانیه تنها در راستای رعایت اخلاق حرفه‌ای و کاری منتشر شده است.

برای جناب آقای دکتر خطیبی در ادامه راه فعالیت‌هایشان، توفیقات روزافزون و سلامتی از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی