پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانیار موتور

کراس اوور تیگارد X35 توسط سانیار موتور رونمایی شد + مشخصات فنی

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سانیار موتور شب گذشته طی مراسمی از کراس اوور تیگارد X35 ( که با نام بایک X35  در چین تولید شده است ) برای عرضه به بازار ایران در تابستان رونمایی کرد. تیگارد Tigard X35 سانیار موتور کراس اووری کوچک و اقتصادی است. طراحی و امکانات: طراحی تیگارد […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سانیار موتور شب گذشته طی مراسمی از کراس اوور تیگارد X35 ( که با نام بایک X35  در چین تولید شده است ) برای عرضه به بازار ایران در تابستان رونمایی کرد. تیگارد Tigard X35 سانیار موتور کراس اووری کوچک و اقتصادی است.

طراحی و امکانات:

طراحی تیگارد ایکس35 از خط طراحی نوین چین بهره می برد و المان های به کار رفته در اجزای بیرونی و نیز داخل کابین همگی نوید یک تفکر پویا در طراحی را می دهند. چراغ های باریک جلو عقب همراه با جلو پنجره تهاجمی و دی لایت بوم رنگی کشیده شده تا گوشه های سپر، چهره ای زیبا به تیگارد داده اند. همچنین ترکیب ادوات تهویه مطبوع با مانیتور سایز متوسط در میانه داشبورد کاملا جلب توجه می کند.

نکته جالب دیگری که در این خودرو دیده شد روکش ترکیبی چرم و پارچه با دوخت های لوزی شکل صندلی ها بود که به جز مقوله زیبایی و تنوع، راحتی و عدم انتقال گرما به سرنشین را دو چندان می کند.

Tigard X35 برای سرنشینان عقب تهویه مطبوع تعبیه نکرده اما یک پورت USB مخصوص سرنشینان عقب در کنسول میانی قرار داده. نقطه مثبت X35 نسبت به رقبای هم کلاس خود، وجود یک سقف پاناروماست که حال و هوای بهتری برای سرنشینان خلق خواهد کرد. سایر امکانات تیگارد X35 به عنوان یک کراس اوور اقتصادی معقول بوده و از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به 6 کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کمکی حرکت در سربالایی، پایش فشار باد تایرها، کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم کنترل کشش و سنسور و دوربین دید عقب اشاره کرد. همچنین  مانیتور 8 اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، کلید استارت/استاپ موتور، غربیلک فرمان D کات با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، سانروف پانوراما، چراغ های LED، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی همگی در لیست آپشن های تیگارد ایکس35 هستند.

فنی

تیگارد X35 از یک موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر با توان 147 اسب بخار و 210 نیوتن متر بهره می برد. این موتور با یک گیربکس CVT با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی جفت و جور شده و در نهایت توان را به چرخ های جلو منتقل می کند. این توان برای کراس اوور کامپکت 1330 کیلوگرمی کافی به نظر می رسد، مخصوصا اینکه مصرف ترکیبی آن تنها 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

رقبا

تیگارد X35 در بازاری وارد شده که رقبایی همچون جک S3 ، ام وی ام X22 ، هایما S5 و فردا SX5 دارد. باید دید سانیار موتور با چه شرایطی از لحاظ قیمت و گارانتی این خودرو را وارد بازار می کند تا رقابت را پیروز شود.

تیگارد X35

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی