پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 8 پرو برنده جایزه پیشرفته ترین شاسی بلند سال عربستان شد

خودرو چری تیگو 8 پرو به تازگی در مسابقات سالانه Saudi Auto & Motor Sport، از سوی 2 رسانه محلی نام آشنا در کشور عربستان، مفتخر به دریافت جایزه پیشرفته ترین SUV سال 2021 شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این اولین بار است که چری 2 جایزه مختلف در عربستان دریافت می […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

خودرو چری تیگو 8 پرو به تازگی در مسابقات سالانه Saudi Auto & Motor Sport، از سوی 2 رسانه محلی نام آشنا در کشور عربستان، مفتخر به دریافت جایزه پیشرفته ترین SUV سال 2021 شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این اولین بار است که چری 2 جایزه مختلف در عربستان دریافت می کند. Saudi Auto & Motor Sport طرفداران متعصب زیادی دارد که بسیار هم حرفه ای و توانمند هستند. این جوایز نشان دهنده به رسمیت شناخته شدن خودرو تیگو 8 پرو از سوی رسانه های عرب زبان است.

از زمان معرفی تیگو 8 پرو در عربستان در ماه ژوئن سال 2021، این خودرو همواره رشد فروش را تجربه کرده است. رشد 56 درصدی فروش، نشان از اقبال محصولات خانواده پرو در نزد مشتریان سعودی دارد.

چری تیگو 8 پرو به عنوان عضوی جدید از خانواده خودروهای پرو، بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده است.

تیگو 8 پرو بالاترین فناوری چری را منعکس می کند. به خصوص در بخش فنی که به پیشرانه 1.6 لیتری TGDI به علاوه گیربکس 7 سرعته DCT مجهز شده است.

تمام نسخه های این خودرو با چراغ های LED و تودوزی چرمی عرضه می شوند. در بحث قوای محرک، تیگو 8 پرو از پیشرانه 1.6 لیتری TGDI و گیربکس 7 سرعته DCT بهره می برد. پیشرانه مذکور در سال 2019، جزو 10 پیشرانه برتر چین انتخاب شد. پیشرانه ای که 195 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و به خوبی با جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه کوپل است.

با وجود این موتور و جعبه دنده، تیگو 8 پرو شتاب صفر تا صد را در 8.9 ثانیه پر می کند و مصرف سوخت آن نیز به حدود 6.8 لیتر در 100 کیلومتر می رسد.

از لحاظ ویژگی های ظاهری، تیگو 8 پرو بر اساس جدیدترین زبان طراحی خانواده محصولات چری شکل گرفته است.

تمام چراغ ها از نوع LED هستند و این موضوع، زیبایی بصری پرچمدار چری را پر رنگ تر می کند. در نمای روبرو، جلو پنجره ماتریسی طرح الماس را می توان دید که جلوه ظاهری جذابی دارد. کاسه چراغ ها تیز و شکیل طراحی شده اند و با نوارهای روشنایی روز، تزئین می شوند. چراغ های راهنما هم به شکلی متفاوت چشمک می زنند. در نمای کناری، خط شانه قدرتمند، نشان از بدنه مستحکم خودرو دارد.

قوس سقف هم زیبایی این قسمت را بیشتر کرده است. در نمای عقب هم، گرافیک متفاوت چراغ ها بسیار جلب توجه می کند.

داخل کابین تیگو 8 پرو، بسیاری از عناصر با الگو برداری از کابین خلبان هواپیما طراحی شده اند. نمایشگرهای دوگانه 12.3 اینچی و نمایشگر 8.0 اینچی تنظیمات سیستم تهویه مطبوع، فضای کابین را مدرن تر از همیشه جلوه می دهند. آرامش در کابین تیگو 8 پرو حرف اول را می زند. به طور کلی تلاش شده که میزان صداهای اضافی کابین تا 34 دسی بل، کنترل گردد. علاوه بر آن، در بسیاری از بخش های کابین، شاهد به کار گیری قطعات و روکش های چرمی هستیم که با دوخت زیبا، درجه لوکسی اتاق خودرو را به شدت بالا برده اند. افزون بر روکش های چرمی، تنظیم الکتریکی و گرم کن و سرد کن هم از دیگر قابلیت های صندلی های این خودرو هستند. تیگو 8 پرو ترکیبی از تجربه رانندگی لوکس را همراه با فناوری و نبوغ احساسات به شما ارائه می دهد. دوام فنی خودروهای چری ئ اعتماد مشتریان به این برند، فراتر از بازار چین رفته و بسیاری از کشورهای جهان را شامل می گردد.

در حال حاضر، چری می کوشد تا طرح حضور خود در بازار جهانی را سرعت ببخشد. از جمله این اقدامات، ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه یکپارچه جهانی و سیستم خدمات پس از فروش جامع به منظور پشتیبانی از طرح های بومی سازی را می توان نام برد. چری معمولا خدمات پس از فروش خود را به شکل کاربر محور ارائه می دهد تا خودروهای با کیفیت را با خدماتی عالی به دست مشتریانش برساند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی