پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز (1)

این شما و این مرسدس بنز AMG A35

کمپانی مرسدس بنز به تازگی اقدام به معرفی مرسدس بنز AMG A35 ادیشن 55 کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پس از ارائه ادیشن 55 از بنز G63، شرکت مرسدس-آام‌گ تصمیم گرفته این تریم سفارشی را برای 2 محصول کوچک خود یعنی A35 و CLA35 تدارک ببیند. ادیشن 55 برای ادای احترام به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

کمپانی مرسدس بنز به تازگی اقدام به معرفی مرسدس بنز AMG A35 ادیشن 55 کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پس از ارائه ادیشن 55 از بنز G63، شرکت مرسدس-آام‌گ تصمیم گرفته این تریم سفارشی را برای 2 محصول کوچک خود یعنی A35 و CLA35 تدارک ببیند.

ادیشن 55 برای ادای احترام به پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس AMG طراحی شده و دو رنگ مشکی Cosmos متالیک یا سفید Digital متالیک را برای بدنه مرسدس-آام‌گ A35 و CLA35 درنظر گرفته است.

نوار خاکستری روی بخش پایینی درها و رینگ‌های 19 اینچی چند پره با روکش خاکستری تیتانیوم مات نیز به صورت انحصاری برای این دو خودرو نصب شده است، درحالی‌که پکیج آیرودینامیک AMG هم مواردی شامل ورودی هوای بزرگتر، باله عقب و برخی جزئیات مشکی براق را به بدنه آن‌ها اضافه کرده است.

پکیج AMG Night با قطعات مشکی، درپوش AMG مخزن سوخت، خروجی اگزوز کروم مشکی و شیشه­‌های دودی، تکمیل‌کننده ظاهر ادیشن 55 خواهد بود.

روکش چرم مشکی و قرمز برای صندلی‌­ها و جیر دینامیکا برای فرمان، لوگوی 55 AMG در موقعیت پایین فرمان، نشان Edition 55 روی کفپوش‌ها و پلاک فلزی AMG روی پوشش داخلی درها، ویژگی­‌های درنظر گرفته شده برای کابین ادیشن 55 از A35 و CLA35 است.

یک کاور بدنه هم برای این خودروها طراحی شده است، که در هنگام استفاده، نشان AMG روی جلوپنجره قرار می‌­گیرد.

مرسدس بنز (3)

مرسدس قصد دارد ادیشن 55 از A35 و CLA 35 را تنها در اروپا به فروش برساند. سفارش این مجموعه سفارشی، تا 12,614 یورو به قیمت پایه خودروها اضافه می­‌کند.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی