پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مشترک مدیران عامل شرکت کرمان موتور و بانک رفاه

مدیران و معاونان 2 مجموعه کرمان موتور و بانک رفاه با هدف تقویت و گسترش تعاملات با یکدیگر دیدار و تبادل نظر کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نشست مشترك مهندس فیروزی مدیرعامل شركت كرمان موتور با دكتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با حضور مدیران و معاونان هردو مجموعه با هدف تقویت و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیران و معاونان 2 مجموعه کرمان موتور و بانک رفاه با هدف تقویت و گسترش تعاملات با یکدیگر دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نشست مشترك مهندس فیروزی مدیرعامل شركت كرمان موتور با دكتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با حضور مدیران و معاونان هردو مجموعه با هدف تقویت و گسترش تعاملات فی‌مابین و تبادل نظر جهت نیل به اهداف مشترک، در محل شركت كرمان موتور برگزار شد.

در این نشست مهندس فیروزی مدیرعامل كرمان موتور ضمن قدردانی از حمایت‌های بانك رفاه از این شركت در سال‌های گذشته، از انتقال درگاه‌های پرداخت IPG این شركت به بانك در آینده‌ای نزدیك خبر داد و گفت: سابقه همكاری‌های بانك و شركت كرمان موتور بسیار طولانی است و باعث افتخار است كه بتوانیم در راستای توسعه این همكاری‌ها گام برداریم.

فیروزی در پایان تصریح كرد: شركت كرمان موتور به منظور توسعه فعالیت‌های خود در سال جاری، نیازمند اختصاص خط اعتباری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از جانب بانك رفاه است و امیدواریم این خط اعتباری در اختیار شركت قرار گیرد.

للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز با اشاره به نقش صنعت خودروسازی در تحقق اهداف شعار سال ” تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین”، اشاره کرد: بانك رفاه آمادگی دارد تا با توسعه همكاری‌های متقابل با شركت‌های خودروسازی از جمله شركت كرمان موتور در راستای گسترش فعالیت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین این شركت‌ها گام بردارد.

وی از شركت كرمان موتور به عنوان یكی از شركت‌های خودروسازی معتبر كشور نام برد و گفت: این شركت از مشتریان بزرگ اعتباری بانك به شمار می‌رود و سابقه همكاری‌های متقابل بانك و این شركت به بیش از ۲۰ سال می‌رسد.

مدیرعامل بانک رفاه ضمن استقبال از انتقال درگاههای پرداخت IPG شركت كرمان موتور به این بانك، تصریح كرد: با انتقال این درگاه‌های پرداخت، معدل حساب شركت نزد بانك به نحو چشمگیری ارتقاء یافته است و به تبع آن حمایت‌های تسهیلاتی بانك از شركت گسترش خواهد یافت و در این راستا می‌توانیم خط اعتباری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را در سال جاری در اختیار این شركت قرار دهیم.

للـه‌گانی با اشاره به طرح گواهی اعتبار مولد (انتشار اوراق گام) بانك از آن به عنوان بستری مطمئن به منظور حمایت از اقدامات توسعه‌ای شركت كرمان موتور نام برد و گفت: انتشار این اوراق با هماهنگی بانك مركزی و سازمان بورس و فرابورس آغاز شده است و شركت كرمان موتور می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های اوراق گام و انتقال آنها به صنایع بالادستی و قطعه‌سازان، نسبت به تامین مالی خود اقدام كند. وی در این نشست به خدمات ارزی بانك اشاره و از این مهم به عنوان بستر دیگری به منظور حمایت از شركت كرمان موتور نام برد و گفت: بانك رفاه یكی از بانك‌های موفق كشور در ارائه خدمات ارزی است و آمادگی دارد تا نسبت به ارائه بیش از پیش این خدمات به شركت كرمان موتور به منظور توسعه فعالیت‌های صادراتی و وارداتی شركت اقدام كند.

وی در ادامه تصریح كرد: خدمات ضمانتنامه‌ای، گشایش اعتبار اسناد ، خدمات بیمه‌ای، ظرفیت‌های تسهیلاتی، خدمات الكترونیك و…. از دیگر خدمات و ظرفیت‌هایی هستند كه می‌توانیم در اختیار شركت كرمان موتور قرار دهیم.

دكتر للـه‌گانی در پایان تاكید كرد: بانك رفاه خود را همواره كنار شركت كرمان موتور می‌داند و امیدواریم به شكل روزانه شاهد توسعه همكاری‌ها باشیم.

مدیران عامل کرمان موتور و بانک رفاه و هیات همراه در پایان از شعبه كرمان موتور بانک رفاه بازدید و در پایان مقرر شد با مساعدت شركت كرمان موتور، فضای شعبه بانك گسترش یابد و برای این منظور مكان بزرگتری در اختیار شعبه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی