پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برگزاری مراسم قرعه کشی دو طرح پيش فروش محصولات سايپا/ اسامی منتخبين امشب ساعت ۲۱ اعلام می‌شود

مراسم قرعه کشی برای دو طرح پيش فروش يكساله و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبين ساعت ۲۱ روز شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با حضور نهادهاي نظارتي، قرعه کشی طرح پيش […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

مراسم قرعه کشی برای دو طرح پيش فروش يكساله و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبين ساعت ۲۱ روز شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با حضور نهادهاي نظارتي، قرعه کشی طرح پيش فروش يكساله محصولات ساینا.اس، كوييك.اس، كوييك.آر با گيربكس معمولي، كوييك با گيربكس معمولي و وانت سايپا با موتور ام.۱۳ و همچنين پيش فروش يكساله محصولات کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در راستاي حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پيش فروش محصولات سايپا ۹۶ هزار و ۹۷۰ نفر شركت كردند كه ۹۵ هزار و ۱۶۲ نفر واجد شرايط شناخته شدند. ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح ۳۲ هزار و ۵۵۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود، ۶۵ هزار و ۱۰۰ نفر نيز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۱۱ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک.آر با گيربكس معمولي، ۶ هزار و ۶۵۰ دستگاه كوييك.اس، ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه كوييك با گيربكس معمولي و هزار و ۴۰۰ دستگاه وانت سايپا عرضه می شود.

همچنين در طرح پيش فروش محصولات سايپا براي حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۲ هزار و ۹۲۹ نفر شركت كردند كه ۲ هزار و ۹۲۳ نفر واجد شرايط شناخته شدند. ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۳ هزار و ۵۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

اسامی منتخبان طرح پیش فروش یک ساله سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب ساعت ۲۱ بر روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. همچنین اسامی منتخبان طرح پیش فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد.

گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين طرح های پیش فروش، پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی