پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی پیک آپ پر قدرت و جذابG9، محصول جدید احتمالی گروه بهمن

این شما و این پیکاپ جذاب G9 محصول جدیدی که احتمالا گروه بهمن قصد دارد تا آن در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب معرفی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با شیوع اپیدمی کووید-19 و بالا رفتن هزینه سفر های خارجی، سفر های داخلی مورد توجه بیشتری واقع شده است. با توجه به اینکه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

این شما و این پیکاپ جذاب G9 محصول جدیدی که احتمالا گروه بهمن قصد دارد تا آن در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با شیوع اپیدمی کووید-19 و بالا رفتن هزینه سفر های خارجی، سفر های داخلی مورد توجه بیشتری واقع شده است. با توجه به اینکه بسیاری از جاذبه های توریستی در مناطق صعب العبور مانند کویر و مناطق کوهستانی واقع شده و از طرفی در سال های اخیر به دلیل وجود برخی محدودیت ها، واردات خودروهای فول سایز SUV امکان پذیر نبوده و با توجه به اینکه اکثر SUV های عرضه شده در بازار لوکس هستند و قابلیت حرکتی 4×4 را ندارند، پیک آپ های به روز و سایز بزرگ 4×4 که جهت حمل تجهیزات کمپینگ مناسب تر هستند، با استقبال بیشتری مواجه شده و باعث شده در این سال ها عرضه این نوع از پیک آپ ها مورد توجه قرار گیرد.

بر مبنای اطلاعات بدست آمده، پیک آپG9، محصول جدید شرکتZX AUTO (شریک تجاری گروه بهمن)که یکی از زیباترین و پرقدرت ترین پیک آپ ها در بزرگترین بازار خودروی جهان و با الهام از پیک آپ فورد F150 (پرفروش ترین پیک آپ در بازار آمریکای شمالی) با قابلیت ها و آپشن های گوناگون و مطابق استانداردهای جهانی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

این خودرو دارای موتور قدرتمند 2 لیتری توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) است که قدرتی حدود 200 اسب بخار و گشتاور 365 نیوتون متر تولید می کند و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، بازدهی بسیار بالا، کارکرد بی صدا و نرم و مصرف سوخت پایینی دارد.

موتور این خودرو به لطف کاهش قابل توجه اصطکاک در قطعات متحرک درونی مانند پیستون ها و پمپ روغن با تکنولوژی جابجایی متغیر و همچنین استفاده از مواد بسیار مقاوم، در کنار انجام کالیبراسیون برنامه موتور توسط شرکت توسعه دهنده سیستم مدیریت موتور، علاوه بر قدرت بالا و مصرف سوخت بهینه، دوام زیاد و طول عمر طولانی تری نیز خواهد داشت.

در بدنه این خودرو از مواد فولادی و پلیمری با استحکام بالا و در عین حال بسیار سبک استفاده می شود که ایمنی و مقاومت بدنه را بهبود داده و باعث شده وزن خودرو به طور موثری کاهش یابد.

این خودرو دارای 4 عدد ایربگ شامل ایربگ های راننده و سرنشین و 2 ایربگ جانبی جهت افزایش ضریب ایمنی در تصادفات جانبی است. ترمز قدرتمند با کالیپرهای دیسکی در تمامی چرخ ها در کنار سیستم های ایمنی و کمکی این خودرو باعث افزایش ایمنی و آسودگی خاطر راننده و سرنشینان در حین حرکت می شود.

از سایر سیستم های ایمنی شامل موارد ذیل خواهد بود:

سیستم ترمز ضد لغزش(ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز(EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESC)، سیستم ترمز کمکی (Brake Assistance System)، سیستم هشدار برخورد از جلو (Front Collision Warning)، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط (LaneDeparture Warning System)، سیستم کروز کنترل هوشمند تطبیقی (Adaptive Crouse contro)، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف (Collision Automatic Fuel shut-off (، سیستم باز کردن قفل درب ها هنگام تصادف
( (Collision Automatic Unlocking، سیستم کنترل فشار باد تایر ها (Tire Pressure Monitoring System) ، سیستم روشنایی اتوماتیک(Automatic Head-light On/off system )، برف پاک کن های خودکار جدید( Rain sensing Wiper System)

از دیگر مزیت های این خودرو می توان به اکسل های قدرتمند به همراه فنربندی با طراحی دو جناغی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم- منیزیم به همراه توپی چرخ با استحکام و عملکرد بسیار بالا در کنار آیرودینامیک بهینه بدنه خودرو با مقاومت هوای کم در حین رانندگی اشاره کرد.

با استفاده از تکنولوژی پیک آپ های فول سایز و مطرح در جهان، این خودرو جهت استفاده در مسیرهای آفرودی مناسب و مطلوب خواهد بود.

جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ساخت شرکتZF با بالاترین بازدهی ممکن، تمامی توان خروجی از موتور را به هر 4 چرخ این خودرو منتقل می کند. با استفاده از سیستم فنربندی هوشمند و شاسی به همراه سیستم های هوشمند الکترونیکی شامل سیستم کنترل پایداری(ESC)، کنترل کشش(TCS)، کنترل حرکت در سر بالایی و سر پایینی(HDC,HAC )، قفل دیفرانسیل که به صورت الکترونیکی از داخل خودرو فعال می شود و همچنین قابلیت انتخاب حالت های رانندگی مختلف در این خودرو، توانایی های حرکتی بسیار خوبی را ایجاد شده که تردد را در مناطق صعب العبور، آسان و لذت بخش می کند.

تریم داخلی این خودرو از سبک پیکاپ های مطرح و به روز دنیا استفاده می کند، قسمت هایی از داشبورد، کنسول میانی، درب ها، غربیلک فرمان و روکش صندلی های خودرو از چرم با کیفیت ساخته شده است. داشبورد مدرن و در کنار تریم لوکس با تزیینات بسیار زیبا، ردیف عقب جادار با فضای وسیع و مناسب برای سه بزرگسال، فضای بسیار راحت و مطلوبی را برای راننده و سرنشینان ایجاد نموده که قابل مقایسه با SUV های بزرگ و لوکس خواهد بود و تجربه راحتی بیشتری را برای سفر طولانی، بدون احساس خستگی به ارمغان می آورد.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی در این خودرو میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
مانیتور بزرگ لمسی، سیستم مولتی مدیا با قابلیت های فرمان صوتی، اتصال بلوتوثی تلفن همراه با قابلیت Screen Mirroring، دوربین 360 درجه اطراف خودرو، سیستم ضبط وقایع خودرو (CAR DVR)، سیستم استارت بدون کلید (Engine Start Stop)، سیستم ورود بدون کلید (Keyless Entry)، شارژر مجزا برای ردیف عقب، دریچه تهویه هوای ردیف عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 10 جهت، دکمه های کنترل از روی فرمان، آینه های جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن، ترمز پارک برقی(Electric Parking Brake)، پرده اتوماتیک برقی محفظه بار، کفی (لاینر) اتاق بار.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی