پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

واردات ناجی صنعت خودرو می شود!

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، واردات خودرو نه تنها عرضه در بازار افزایش یافته و قیمت‌ها تعدیل می‌شود بلکه خودروسازان نیز ناچارند که برای رقابت با خودروهای وارداتی محصولات باکیفیت تولید کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت اله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به فرمایشات […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، واردات خودرو نه تنها عرضه در بازار افزایش یافته و قیمت‌ها تعدیل می‌شود بلکه خودروسازان نیز ناچارند که برای رقابت با خودروهای وارداتی محصولات باکیفیت تولید کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت اله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره خودروسازی، گفت: با وجود حمایت‌های همه جانبه از خودروسازان طی سال‌های گذشته، این شرکت‌ها نتوانستند خواسته مردم را محقق کنند که این وضعیت موید این نکته است که، باید از تولیدات باکیفیت، موفق و اقتصادی حمایت شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: خودروسازان نباید انتظار داشته باشند که با وجود برخورداری از تمامی امکانات طی سال‌های گذشته، اکنون نیز پس از 40 سال همانند صنایع نوپا، از حمایت‌ها برخوردار باشند چراکه خودروسازی‌ها اکنون باید صنعتی پیشرو باشد.

وی اضافه کرد: گلایه‌های مردم از صنعت خودروسازی نشان داد که هدف‌گذاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای واردات مدیریت شده خودرو به جا و مناسب بوده زیرا از یک سو تولید کنونی خودروسازان توان پاسخ به نیاز بازار را ندارد و از سوی دیگر کیفیت محصولات تولیدی نیز مناسب نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت توجه به مصوبه مجلس درباره خودرو، تصریح کرد: با واردات خودرو نه تنها عرضه در بازار افزایش یافته و قیمت‌ها تعدیل می‌شود بلکه خودروسازان نیز ناچارند که برای رقابت با خودروهای وارداتی محصولات باکیفیت تولید کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: مصوبه مجلس می‌تواند زمینه هدایت خودروسازان به سمت تولید محصولات باکیفیت را فراهم کند.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی