پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ریسپکت سدان جدید از بهمن موتور

در پاییز سال گذشته بود که گروه بهمن در یک کنفرانس خبری نوید عرضه یک سدان جدید با ویژگی های قابل توجه در سال 1401 را داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حال طبق شنیده ها قرار است این سدان جدید بهمن موتور به نام ریسپکت (Respect) تا تیر ماه راه خود را به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

در پاییز سال گذشته بود که گروه بهمن در یک کنفرانس خبری نوید عرضه یک سدان جدید با ویژگی های قابل توجه در سال 1401 را داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حال طبق شنیده ها قرار است این سدان جدید بهمن موتور به نام ریسپکت (Respect) تا تیر ماه راه خود را به خیابان های کشور باز نماید.

علاقه وافر مردم به خودرو های شاسی بلند باعث شده است که اکثر خودروسازان داخلی از جمله کرمان موتور و مدیران خورو تمرکز خود را بر ساخت ماشین های کراس اورر بگذارند که نتیجه این امر کاهش تنوع در سایر کلاس های خودرویی بوده است علی الخصوص وقتی از سطح خودروهای اقتصادی عمدتا محصولات ایران خودرو و سایپا فاصله می گیریم ، خلأ وجود خودروی سواری لوکس با چنین ویژگی هایی بخوبی حس می شود. گر چه شرکت مدیران خودرو چند سالی است اقدام به عرضه آریزو 5 و 6 را نموده است اما به دلایل قیمت بالای این دو محصول استقبال چندانی صورت نپذیرفت و به همین دلیل خبر عرضه خودروی Respect می تواند خبر بسیار خوبی برای تقاضای این بخش از بازار باشد. خودروی ریسپکت که در شرکت مادر با نام Xuandu شناخته میشود چند ماه است که به بازار چین معرفی شده است و به نظر رقیب سرسختی برای خودرو های رقیب خود در بازار چین خواهد بود.

ریسپکت یک خودروی سواری تقریبا لوکس است که با توجه به طراحی زیبای بیرونی، کابین داخل و انبوهی از آپشن های رفاهی و ایمنی می تواند گوی سبقت را از سایر رقبا گرفته که البته این امر منوط به قیمت گذاری منطقی و منصفانه شرکت بهمن موتور می باشد. طراحی زیبای بیرون، فضای بسیار جادار کابین و صندوق عقب و کیفیت عالی قطعات از جمله صندلی های اسپرت، سیستم مولتی مدیا با کیفیت بسیار با کیفیت از دیگر ویژگی های ممتاز این تازه وارد به ایران است.

داخل کابین خودرو شما را یاد خودروهای اسپرت ایتالیایی نظیر آلفارومئو می اندازد؛ صندلی های برقی اسپرت دارای گرمکن صندلی و همچنین طراحی داشبورد بسیار زیبا متناسب با طراحی سایر اجزای داخل کابین. زبان طراحی بکار گرفته شده در ریسپکت حس بسیار خوب مدرن و امروزی را به شما می دهد از لحاظ کیفیت هم که اوضاع خوب است و شما می توانید آن را با محصولات ژاپنی و کره ای در ایران کاملا مقایسه نمایید.

 

مشخصات ریسپکت: ابعاد خودرو 4670*1825*1483 و فاصله بین دو محور آن 2700 میلی متر، موتور 4 سیلندر، 150 اسب بخاری بهمراه گیربکس پر قدرت 9 سرعته، صندلی های چرمی، برقی با گرمکن با دیزاین اسپرت، تهویه مطبوع با خروجی هوا برای سرنشینان عقب، سیستم تعلیق جلو مک فرسون مستقل و عقب مولتی لینک، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، دارای سیستم پایداری حرکت (ESC)، فرمان برقی (EPS)، سیستم ترمز پارک (EPB)، سیستم توقف خودکار قبل از شروع حرکت (Autohold)، کنترل خودرو در سر بالائی (HHC)، مجهز به 6 کیسه هوا، نمایشگر باد تایرها (TPMS)، سانروف، کروز کنترل، استارت دکمهای و ورود بدون کلید (PEPS)، دوربین عقب، دوربین 360 درجه HD و بصورت 3 بعدی برای سهولت در پارک، شارژر وایرلس، سیستم نمایشگر 10.25 اینچی مجهز به WIFI، GPS، Auto light، کلیه¬ی چراغ¬ها با تکنولوژی LED، سیستم مشایعت تا درب منزل (Follow me home)، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن و جمع شونده اتوماتیک، صندلی راننده برقی 6 جهته با گرمکن و سرنشین 4 جهته با گرمکن ، USB معمولی و نوع C و…

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی