پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه ایران خودرو

نمایش قطعات تقلبی و بسته‌بندی‌های جعلی در غرفه ایساکو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو در شهر آفتاب تهران آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجموعه خدمات پس از فروش ایران خودرو با هدف معرفی دستاوردها، حضور در میان هموطنان و دریافت نقطه‌نظرها و تعامل با شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه قطعات و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو در شهر آفتاب تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجموعه خدمات پس از فروش ایران خودرو با هدف معرفی دستاوردها، حضور در میان هموطنان و دریافت نقطه‌نظرها و تعامل با شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه قطعات و خدمات پس از فروش در قالب شرکت‌های ایساکو و امدادخودرو ایران در این نمایشگاه حضور یافته است.

مدیرعامل این شرکت گفت: نمایشگاه تخصصی خودرو زمینه خوبی را برای تببین اقدامات صورت گرفته در شرکت‌های مرتبط با صنعت خودرو و معرفی خدمات نوین در حوزه خدمات پس از فروش فراهم و امکان ارتباط مستقیم با انواع ذی‌نفعان را ایجاد می‌کند.

بابک سلاجقه ادامه داد: در این نمایشگاه دستاوردهای اخیر ایساکو را به مشتریان و مخاطبان معرفی کنیم، همچنین در خصوص سامانه اصالت کالا، بسته‌بندی‌های قطعات اصلی، آخرین تغییرات و امکانات اپلیکیشن ایساکو و ایساکو کارت با مخاطبان گفت‌وگو خواهیم کرد و در عین حال شناسایی تامین کنندگان قطعات با کیفیت داخلی نیز در این نمایشگاه دنبال خواهد شد.

وی در خصوص سامانه اصالت کالا گفت: این سامانه بیش از شش سال است به منظور جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی در شرکت ایساکو اجرایی شده و با استفاده از آن خریداران قطعات ایساکو می‌توانند بارکد درج شده بر روی بسته‌بندی را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت داشتن و یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند، همچنین امکان بررسی اصالت کالا از طریق اپلیکیشن ایساکو نیز یکی دیگر از راهکارهای بررسی اصالت قطعات است که در سال‌های اخیر در اختیار مصرف‌کنندگان لوازم یدکی ایساکو قرار گرفته است.

سلاجقه ضمن یادآوری اقدامات گسترده ایساکو برای جلوگیری از پدیده قاچاق و فروش لوازم یدکی و قطعات تقلبی ادامه داد: در بخشی از غرفه، قطعات تقلبی و بسته‌بندی‌های مجعول کشف شده به منظور آگاهی بخشی بیشتر به هموطنان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: همکاران بخش ارتباط با مشتریان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز به عنوان حاضر همیشگی نمایشگاه‌ها در غرفه حضور دارند تا از نظرات و نیازمندی‌های مشتریان و نکاتی که باعث بهبود عملکرد مجموعه می‌شود، آگاه شده و در راستای بهبود مستمر آن‌ها را در مجموعه منعکس کنند.

گفتنی است، در این نمایشگاه شرکت امدادخودرو ایران با ارایه تخفیفات‌ ویژه اشتراک‌های طلایی تا ۶۵درصد و ۲۰ درصد تخفیف اشتراک سیار برای بازدیدکنندگان و همچنین ارایه خدمات عمومی امدادی و سرویس در محل برای مراجعه کنندگان، در محوطه نمایشگاه حضور دارد.

خدمات عمومی ارایه شده توسط ناوگان امدادخودروایران شامل باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن در‌های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است. همچنین حضور پلتفرم ملی خدمات خودرویی تحت عنوان «بسپر»، با همکاری شرکت امدادخودرو ایران و گروه صنعتی ایران‌خودرو، به عنوان یکی از شتاب دهنده‌های اصلی ارایه خدمات خودرو، برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی شهرآفتاب حضور خواهد یافت.

پلتفرم ملی خدمات خودرویی «بسپر» به‌عنوان شتاب‌دهنده خدمات خودرویی برای خدمت‌رسانی بهینه و ارایه خدمات استاندارد و باکیفیت به مشتریان با هدف تامین و ارایه مجموعه خدمات خودرویی مطمئن و مورد نیاز دارندگان خودرو، بیش از یک سال است که آغاز به کار کرده است.

گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه خودروی شهرآفتاب از ساعت ۱۱ تا ۱۸ روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه، پذیرای علاقه‌مندان به صنعت خودرو، خدمات پس از فروش و قطعات و لوازم یدکی است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی