پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن دیزل در حوزه های مختلف در حال توسعه است

مدیرعامل بهمن دیزل گفت: بهمن دیزل در حوزه‌ های مختلف نظیر محصول در حال توسعه است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو‌ تهران در نشست خبری اظهار کرد: شرکت بهمن دیزل در حوزه های مختلف نظیر محصول، نیروی انسانی و ساختاری در حال توسعه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیرعامل بهمن دیزل گفت: بهمن دیزل در حوزه‌ های مختلف نظیر محصول در حال توسعه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو‌ تهران در نشست خبری اظهار کرد: شرکت بهمن دیزل در حوزه های مختلف نظیر محصول، نیروی انسانی و ساختاری در حال توسعه است.

وی ادامه داد: بهمن دیزل با توجه به شرایط و نیاز بازار برنامه هایی را تدوین کرده است. در همین راستا ۲ سری محصول تعریف شده که فورس و امپاور نام دارد. سری امپاور خودروهایی با تناژ بالا یعنی ۱۸ تن به بالا بوده و فورس خودروهای زیر ۱۸ تن است.

مدیرعامل بهمن دیزل اشاره کرد: براساس آخرین سالنامه سازمان راهداری ۳۶ هزار دستگاه خودرو باری ثبت شده که از این تعداد ۴۲ درصد کشنده است. در همین راستا باتوجه به میزان تقاضا و فرسودگی در بخش کشنده تمرکز‌ بیشتری در این بخش گذاشته ایم.

این مقام مسئول بهمن دیزل گفت: در کشور ناوگان فرسوده خودروهای تجاری وجود دارد که بهمن دیزل، سیبا موتور و اِسنا 3 شرکتی هستند که در مجموعه گروه بهمن قرار است در نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور تلاش کنند.

بهزاد حق بر مدیرعامل شرکت سیبا موتور در ادامه بیان کرد: سیبا موتور هم با برند FAW در بازار کشور حضور دارد و محصولاتی از ۶ تا ۴۴ تن در سبد خود دارد.

وی اشاره کرد: سیبا موتور حدود ٩ هزار دستگاه خودرو تا به امروز به بازار عرضه کرده و حدود ٢٠ درصد سهم بازار کشنده ها را به خود اختصاص داده است.

همچنین جلیل هاشمی مدیرعامل اِسنا بیان کرد: شرکت اسنا را با خودروهای مسافری می شناسند و اتوبوس های دوکابین BRT و ون های دلیکا از مهمترین محصولات اسنا بوده است.

در ادامه میرمنصف معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه پیوستن خودروهای تجاری به سامانه فروش جامع وزارت صمت بیان کرد: در حوزه ای که بیش از 3 تولیدکننده وجود دارد انحصاری وجود ندارد که قرار باشد وارد مسیری غیر از مسیر منطقی شود. امروز تنوع خودروهای تجاری بسیار زیاد شده است و حتی ممکن است این موضوع در آینده مشکل ساز شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی