پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور پیکاپ T8 را اقساطی می فروشد + شرایط

فروش اقساطی KMC T8 محصول شرکت کرمان موتور با موعد تحویل ۹۰ روز از اول خرداد ماه آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به منظور همراهی با مشتریان گرامی در این طرح، پیکاپ T8 با پیش پرداخت ۴۵۰ و ۵۰۰ میلیون تومانی در اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه ارائه می شود. مشتریان می […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ خرداد ۱۴۰۱

فروش اقساطی KMC T8 محصول شرکت کرمان موتور با موعد تحویل ۹۰ روز از اول خرداد ماه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به منظور همراهی با مشتریان گرامی در این طرح، پیکاپ T8 با پیش پرداخت ۴۵۰ و ۵۰۰ میلیون تومانی در اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه ارائه می شود.

مشتریان می توانند از طریق مراجعه به نمایندگان مجاز شرکت کرمان موتور در سراسر کشور اقدام به ثبت نام کنند.

جک T8 را بیشتر بشناسید

نخستین خودرو پیکاپ کرمان موتور از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد. پیشرانه‌ای که مصرف سوخت بالایی را به این پیکاپ تحمیل نمی‌کند و در عین حال می‌تواند 174 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه با یک گیرباکس 6 سرعته جفت می‌شود تا در مسیرهای آفرودی ریش و قیچی دست راننده باشد! در حالت عادی قدرت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. اما مثل سایر خودروهای آفرودی، وضعیت‌های مختلفی برای انتقال قدرت قابل‌انتخاب است و می‌توان حالت تک‌دیفرانسیل عقب، دودیفرانسیل سبک و دودیفرانسیل سنگین را به‌صورت الکترونیکی انتخاب کرد.

کی‌ام‌سی T8 از امکاناتی نظیر 2 کیسه هوا، فرمان هیدرولیک، سنسور و دوربین عقب، استارت دکمه‌ای، کروزکنترل، سیستم تهویه دیجیتال و صفحه نمایش لمسی بهره می‌برد. از جمله قابلیت‌های این خودرو سیستم تعلیق مستقل در هر 2 محور عقب و جلو است که باعث می‌شود قدرت مانور T8 افزایش یافته و سواری نرم‌تری را تجربه کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی