پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارتباط مشتریان با مدیرعامل ایساکو از طریق صندوق صوتی

در راستای تسریع ارتباط با مشتریان و تسهیل پی‌گیری موارد مطرح شده، کانال جدید ارتباط با مدیر عامل ایساکو راه‌اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایساکو که همواره به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، کانال‌های مختلف ارتباط مستقیم با مدیر عامل را در دسترس هم‌وطنان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ خرداد ۱۴۰۱

در راستای تسریع ارتباط با مشتریان و تسهیل پی‌گیری موارد مطرح شده، کانال جدید ارتباط با مدیر عامل ایساکو راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایساکو که همواره به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، کانال‌های مختلف ارتباط مستقیم با مدیر عامل را در دسترس هم‌وطنان قرار داده، هم‌اکنون از طریق صندوق صوتی با شماره تلفن ۴۷۵۸۹۲۰۰ به صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای دارندگان محصولات ایران‌خودرو در خصوص خدمات پس از فروش است.

علاوه بر صندوق صوتی، سایر کانال‌های ارتباطی همچون ارسال پیام از طریق پیام‌رسان روبیکا با شناسه @IsacoManager ارسال ایمیل به نشانی info@isaco.ir و ارسال نمابر به شماره ۴۷۵۸۹۰۳۶ برای ارتباط با مدیر عامل ایساکو در دسترس هموطنان است.

پیام‌های دریافتی به منظور توسعه پایدار و بررسی نقاط قابل بهبود و اعمال خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بازخورد اقدامات انجام شده به ارسال کننده پیام ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی