پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو هیبریدی

خودروهایی در بازه قیمتی 7 تا 20 هزار دلار وارد کشور می شود

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، خودروهایی با رنج قیمت ۷ تا ۲۰ هزار دلار طبق مصوبه مجلس وارد کشور می شود. سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جوان خودرو درباره اینکه آیا واردات خودرو بر بهبود صنعت خودرو در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۹ خرداد ۱۴۰۱

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، خودروهایی با رنج قیمت ۷ تا ۲۰ هزار دلار طبق مصوبه مجلس وارد کشور می شود.

سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جوان خودرو درباره اینکه آیا واردات خودرو بر بهبود صنعت خودرو در داخل کشور تاثیر می‌گذار اظهار کرد: بدون شک زمانی که انحصار از صنعت خودرو برداشته شود این اقدام سبب خواهد شد تا شرکت‌ های خودروسازی داخلی به سمت تقویت کیفیت ‌محوری و ارتقای خدمات ‌شان پیش روند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرطی کردن واردات خودرو سبب ایجاد انحصار در این بازار می‌شود افزود: ما چهار مولفه صادرات خودرو، قطعه، خدمات فنی و ارزی که منبع آن مشخص باشد را در حوزه واردات خودرو مورد تاکید قرار دادیم از این رو باتوجه به اینکه هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند در حیطه واردات خودرو با این ضوابط وارد عمل شود از این رو از نظر ما هیچ انحصاری در این حوزه وجودندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است طبق مصوبه مجلس خودروهایی با رنج قیمت ۷ تا ۲۰هزاردلار وارد کشور شود.

حسینی‌کیا با بیان اینکه خودروهایی که قرار است وارد کشور شوند از استاندارهای و شرایط خوبی برخوردار هستند اشاره کرد: امیدواریم با واردات خودرو ما شاهد ارتقا و بهبود وضعیت و کیفیت خودروهای ساخت داخل باشیم و بتوانیم در این حوزه بین رقبای خارجی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی