پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

کارت سوخت جایگاه داران حذف نمی شود!

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در واکنش به خبرهایی در خصوص حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران و احتمال افزایش قیمت بنزین، این موضوعات را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این خصوص گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در واکنش به خبرهایی در خصوص حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران و احتمال افزایش قیمت بنزین، این موضوعات را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این خصوص گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم.

وی افزود: اینکه از ابتدای تیرماه، تنها با کارت سوخت شخصی اقدام به توزیع بنزین شود و کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد در دسترس مردم نباشد، صحت ندارد.

نژاد علی اشاره کرد: همواره توصیه می‌شود که مردم کارت سوخت شخصی به همراه داشته باشند و آن دسته از مالکان خودرو که کارت سوخت آنها مفقود شده می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+، اقدام به ثبت نام کارت سوخت المثنی کنند تا بتوانند با کارت سوخت شخصی، اقدام به سوخت‌گیری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین بیان کرد: هیچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ بنزین گرفته نشده و تمامی اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص منتشر شده، فاقد صحت بوده و تکذیب می شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی