پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما-اس-7_تصادف_تست فنی-3

تصادف هایما s در تست فنی

در آستانه ورود هایما s7 خودروی جدید و شاسی بلند ایران‌خودرو به بازار، عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان نقص فنی این خودرو منتشر شده است اما ایران خودرو با تکذیب خبر اعلام کرد تصادف هایما s در تست فنی رخ داده و نقص فنی صحت ندارد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، هایما S7 […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۴

در آستانه ورود هایما s7 خودروی جدید و شاسی بلند ایران‌خودرو به بازار، عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان نقص فنی این خودرو منتشر شده است اما ایران خودرو با تکذیب خبر اعلام کرد تصادف هایما s در تست فنی رخ داده و نقص فنی صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، هایما S7 محصول جدید شاسی بلند ایران‌خودرو است که چندی پیش از آن رونمایی شد. این خودرو قرار است جایگاه ایران‌خودرو را در میان شاسی بلندهای ارزان قیمت احیا کند.

هایما-اس-7_تصادف_تست فنی-1

تولید هایما S7 در سایت خراسان آغاز شده و کارهای مربوط به برندینگ و بازاریابی آن هم در حال انجام است. این خودرو قرار است به زودی به بازار بیاید.

شاسی بلند جدید ایران‌خودرو در دو مدل گیربکس دستی ۷۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان و گیربکس اتوماتیک ۷۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در آستانه به بازار آمدن این خودرو، عکس‌هایی از آزمایش فنی این خودرو در خیابان‌ها منتشر شده است. در توضیح این تصاویر آمده که این خودرو در تست فنی در تهران پلوس بریده و دو نفر را روانه بیمارستان کرده است. پلاک نشان‌دهنده این است که این خودرو نسخه «آزمایش فنی» در تهران است.

هایما-اس-7_تصادف_تست فنی-4 هایما-اس-7_تصادف_تست فنی-2

یک منبع آگاه در ایران‌خودرو در پاسخ به خبرنگار آنا گفت: این خودرو برای تست فنی در حال انتقال بود که در یکی از خیابان‌های تهران دچار تصادف شده است.

منع: ایران جیب

شرایط فروش هایما S7 (آذر 94)

فروش هایما اس 7 توسط واسطه قبل از فروش رسمی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی