پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان آلتیما معرفی شد!

کمپانی نیسان به تازگی از محصول سدان خود به نام آلتیما پرده برداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت نیسان با اعمال برخی تغییرات بر مدل آلتیما، این سدان را برای ارائه در اواخر سال جاری آماده کرده است. حذف المان V شکل کرومی از دماغه، تغییر چیدمان عناصر چراغ‌های جلو و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

کمپانی نیسان به تازگی از محصول سدان خود به نام آلتیما پرده برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت نیسان با اعمال برخی تغییرات بر مدل آلتیما، این سدان را برای ارائه در اواخر سال جاری آماده کرده است.

حذف المان V شکل کرومی از دماغه، تغییر چیدمان عناصر چراغ‌های جلو و طرح جدید رینگ‌های 16 اینچی تریم SV و 19 اینچی تریم‌های SR , SL و SR VC-Turbo، تمام تغییرات درنظر گرفته شده برای نیسان آلتیما 2023 است. البته برای تریم SR با جلوپنجره کروم مشکی و چراغ‌های LED هم درنظر گرفته شده است.

دو رنگ خاکستری صدفی Sky و گارنت صدفی متالیک به جمع سایر رنگ‌های قابل سفارش برای نیسان آلتیما اضافه شده که شامل نقره‌­ای متالیک Brilliant، خاکستری متالیک Gun، مشکی Super، ارغوانی Scarlet Ember، سفید صدفی سه لایه، سفید Glacier و آبی صدفی تیره است.

فضای کابین نیسان آلتیما 2023 تغییرات محدودی تجربه کرده و به شارژر بی‌سیم تلفن همراه و نمایشگر 12.3 اینچی مرکزی با پشتیبانی از اپل کارپلی بی‌سیم و قابلیت هات‌اسپات برخوردار شده است. البته در تریم SV نمایشگر 8 اینچی نصب شده، که با پرداخت مبلغ اضافه به نمونه جدید ارتقا می‌­یابد. روکش چرمی کابین در تریم SR هم با دوخت دوتایی همراه شده است.

تمام تریم‌های نیسان آلتیما 2023 به صورت استاندارد به مجموعه ایمنی Safety Shield 360 مجهز شده است، که مواردی شامل ترمز خودکار اضطراری با قابلیت شناسایی عابرپیاده، هشدار خروج از خط، پایش نقطه کور، ترمز خودکار در حرکت به عقب، دستیار نور بالا و هشدار ترافیک پشت سر را به همراه دارد.

مشخصات فنی نیسان آلتیما 2023 تغییری نکرده است و این خودرو همچنان با دو پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 248 اسب‌­بخار قدرت و 370 نیوتن‌متر گشتاور یا پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر در دو نسخه با 188 اسب‌­بخار قدرت و 244 گشتاور (دیفرانسیل-جلو) و یا 182 اسب­‌بخار قدرت و 241 نیوتن‌متر گشتاور (چهار چرخ محرک) عرضه می­‌شود. توجه داشته باشید که سامانه چهارچرخ محرک برای تریم‌های SV , SR و SL ارائه می­‌شود.

صرف نظر از پیشرانه، نیسان آلتیما 2023 تنها با گیربکس خودکار CVT تولید می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی