پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اولتیماتوم مجلس به وزیر صمت! / اگر بازار سامان نیابد وزیر استیضاح می شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر رویه کاری وزارت صمت در خصوص خودرو ادامه دار باشد، وزیر استیضاح می‌شود. به کزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهزاد رحیمی گفت: وزارت صمت چند وقتیست وعده‌هایی در خصوص ساماندهی بازار خودرو داده، اما به هیچ کدام عمل نکرده که همین موضوع باعث نارضایتی نمایندگان مجلس شده […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر رویه کاری وزارت صمت در خصوص خودرو ادامه دار باشد، وزیر استیضاح می‌شود.

به کزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهزاد رحیمی گفت: وزارت صمت چند وقتیست وعده‌هایی در خصوص ساماندهی بازار خودرو داده، اما به هیچ کدام عمل نکرده که همین موضوع باعث نارضایتی نمایندگان مجلس شده است.

آنطور که عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید برخی نمایندگان دنبال عملیاتی کردن استیضاح وزیر صمت هستند و او هم در حال ارائه مستندات برای توجیه کار‌هایی است که انجام نداده.

این نماینده مجلس اوایل اردیبهشت امسال هم گفته بود: اگر رویه کاری وزیر صمت تغییر نکند، تا 2 ماه دیگر استیضاح خواهد شد.

استیضاح وزیر صمت از پارسال به هیئت رئیسه تحویل داده شده ولی تاکنون اعلام وصول نشده؛ این را آقای لطف الله سیاهکلی یک دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته است.

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور نیز می‌گوید: به دلیل اصلاح قیمت خودرو، استیضاح وزیر صمت فعلا مسکوت مانده است؛ اگر وزارت صمت آیین نامه واردات خودرو را به درستی اجرایی نکند و خواسته‌های مردم تامین نشود، این موضوع را دوباره به جریان می‌اندازیم.

وزیر صمت از پارسال وعده حذف قرعه کشی را داده بود که امسال نه تنها این سیستم حذف نشد، بلکه با شیوه جدید به اجرا در آمد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی