پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار

گروه صنعتی ایران‌ خودرو در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود و با مشارکت کارکنان، ۱۵۰۰ بسته معیشتی را میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه این رویداد که توسط موسسه خیریه حضرت رقیه (س) انجام شد، ضمن تاکید بر حمایت از موسسات خیریه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران‌ خودرو در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود و با مشارکت کارکنان، ۱۵۰۰ بسته معیشتی را میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه این رویداد که توسط موسسه خیریه حضرت رقیه (س) انجام شد، ضمن تاکید بر حمایت از موسسات خیریه گفت: باتوجه به تاکیدات مدیرعامل ایران‌خودرو و حضور فعال کارکنان در موسسات خیریه، حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار را افزایش خواهیم داد.

امیرهوشنگ روشن‌آزاده افزود: ایران خودرو در کنار توجه به معیشت کارکنان، از خانواده های کم‌برخوردار حمایت خواهد کرد.

وی گفت: موسسه خیریه حضرت رقیه (س)، بیش از ۱۷ سال سابقه خدمت دارد و پنج هزار نفر از کارکنان ایران‌خودرو عضو این صندوق هستند که بیش از ۵۰۰ خانوار را تحت پوشش و حمایت خود قرار داده‌اند.

وی با بیان‌این که حمایت ایران‌خودرو از موسسات خیریه تداوم خواهد داشت، گفت: موسسه خیریه حضرت رقیه (س) کمک های متعددی در حوزه های درمانی، تحصیلی، پوشاک، تامین جهیزیه، ودیعه مسکن و اکرام ایتام و معلولان ارایه می دهد.

گفتنی است، در این مرحله ۱۵۰۰بسته معیشتی شامل ۱۱ قلم خوراکی با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و حوزه امور ایثارگران و خانواده شهدا تهیه و میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی