پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی نمایندگی 777 مدیران خودرو از جدیدترین محصول ام وی ام در ارگ تجاری تجریش

مدیران خودرو 777، کارشو اختصاصی خود را همزمان با رونمایی از ام وی ام ایکس 55 در مجتمع تجاری ارگ تجریش افتتاح کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شب گذشته طی مراسمی در مجتمع تجاری ارگ تجریش نمایندگی 777 مدیران خودرو ضمن افتتاح از کارشو اختصاصی خود از ام وی ام ایکس 55 پرده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ تیر ۱۴۰۱

مدیران خودرو 777، کارشو اختصاصی خود را همزمان با رونمایی از ام وی ام ایکس 55 در مجتمع تجاری ارگ تجریش افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شب گذشته طی مراسمی در مجتمع تجاری ارگ تجریش نمایندگی 777 مدیران خودرو ضمن افتتاح از کارشو اختصاصی خود از ام وی ام ایکس 55 پرده برداری کرده است.

ناصر فتورچیان مدیر بازاریابی و فروش نمایندگی 777 مدیران خودرو در جریان این مراسم اظهار کرد: نمایندگی 777 مدیران خودرو در حوزه فروش خودرو از رتبه 1 کشوری برخوردار است. این نمایندگی با بهره گیری از جدیدترین شیوه های فروش و بهره مندی از کارکنان آموزش دیده ضمن ارائه خدماتی ویژه، سعی بر ارتقا سطح خدمت رسانی به مشتری را دارد.

وی ادامه داد: نمایندگی 777 از 3 شعبه فروش در سعادت آباد، عظیمیه و مهر شهر کرج برخوردار بوده همچنین 3 کارشو اختصاصی نیز از این نمایندگی در مجتمع تجاری ارگ تجریش، اوپال و مهراد مال کرج نیز فعال است.

مدیربازاریابی و فروش نمایندگی 777 مدیران خودرو بیان کرد: یکی از خدمات این نمایندگی در زمان فروش خودرو که سبب وجه تمایز با دیگر نمایندگی های فروش می شود، تحویل اختصاصی خودرو به مشتری بوده است. در این روش قبل از تحویل خودرو، باک بنزین خودرو کامل شده، خودرو کارواش می شود، تمامی موارد فنی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد و مراحل PDI بر روی خودرو انجام می شود. لازم به ذکر است که به طوری کلی روند تحویل خودرو به مشتری در نمایندگی 777 از دستورالعملی خاص پیروی می کند تا سطح خدمات در جایگاه مناسبی قرار داشته باشد.

وی اشاره کرد: این نمایندگی از شیوه های جدید فروش خودرو و خدمات ویژه ای بهره می برد تا مشتریان از سطح تازه ای از خدمات برخوردار باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی