پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دستیابی به اهداف توسعه ای کشور منوط به افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد است

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در اولین همایش کانون کارافرینی این استان گفت : دستیابی به اهداف توسعهای کشور منوط به افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی نقیب با اشاره نقش اهیمت بیشتر کارآفرینان دانشگاهی در مقایسه با دیگر کارآفرینان اظهار داشت : در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۵ تیر ۱۴۰۱

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در اولین همایش کانون کارافرینی این استان گفت : دستیابی به اهداف توسعهای کشور منوط به افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی نقیب با اشاره نقش اهیمت بیشتر کارآفرینان دانشگاهی در مقایسه با دیگر کارآفرینان اظهار داشت : در راستای کارآفرینی ، نیاز به توسعه نسل جدیدی از کارآفرینان داریم که قادر به شناخت و کسب مزیت از فرصت‌های کسب ‌و ‌کار در حوزه زیست بوم دانش بنیان ها هستند.

رئیس هیات مدیره کانون کارآفرینی استان تهران افزود: ما در کانون سعی داریم در مرحله اول به شناسایی مسایل پیرامون کارافرینی بپردازیم و سپس بر اساس الویت ها عمل کنیم .

علی نقیب در ادامه به چالش های پیش روی کارآفرینی اشاره کرد : بر سر راه کارآفرینی در کشور به‌طور عام، و در بخش خصوصی به‌طور خاص موانعی قرار دارد ، اما کارآفرین گرفتار مثلث ذهنی نمی توانم ، نمی گذارند و نمی شود نیست و همواره در صدد پیدا کردن راهی برای رسیدن به اهداف خود است .

کانون کارآفرینی استان تهران با هدف ترویج و گسترش کارآفرینی و به منظور ساماندهی و فراهم کردن امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و تولید، استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران ، حمایت از بهبود فضای کسب و کار و پاسخ گویی به مشکلات و نارسائی ها موجود در چارچوب قوانین کشور و شبکه سازی و ایجاد تشکل در میان کارآفرینان دانشگاهی کشور تاسیس شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی