پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن 675LT اسپایدر

فروش تمامی دستگاه های مک لارن 675LT اسپایدر

مشتریان مک لارن به نظر می رسد خودروی 675LT اسپایدر بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته زیرا به گفته کمپانی تمامی 500 دستگاه در کمتر از یک ماه به فروش رفته است. خودرو مک لارن 675LT اسپایدر تابستان بعد به مشتریان تحویل داده خواهد شد و دارای طراحی تهاجمی است. مدل با کیت بدنه ای اسپرت نسبت […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

مشتریان مک لارن به نظر می رسد خودروی 675LT اسپایدر بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته زیرا به گفته کمپانی تمامی 500 دستگاه در کمتر از یک ماه به فروش رفته است.

خودرو مک لارن 675LT اسپایدر تابستان بعد به مشتریان تحویل داده خواهد شد و دارای طراحی تهاجمی است. مدل با کیت بدنه ای اسپرت نسبت به مدل های قبل 50 درصد بزرگتر شده و از سیستم اگزوز دوگانه تیتانیومی با سقفی تاشو برخوردارست.

رینگ های 19/20 اینچی آلیاژی منحصربفرد با لاستیک های P Zero Trofeo R جلوه خاصی به مک لارن 675LT اسپایدر داده است. برای کاهش وزن سازنده در فضای داخلی از فیبرکربن بهره برده و صندلی های چرم تودوزی شده نیز آن را به یک خودرو مسابقه ای تبدیل نمود.

سیستم تهویه مطبوع در مدل اسپایدر حذف شده اما مشتریان در صورت تمایل می توانند آن را به خودرو بیافزایند. جذاب ترین بخش مک لارن 675LT اسپایدر موتور آن می باشد که شامل یک موتور 3.8 لیتری 8 سیلندر با خروجی 666 اسب بخاریست.

چنین موتوری مک لارن 675LT اسپایدر را قادر ساخته تا 0 تا 100 کیلومتر برساعت را طی 2.9 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتی 327 کیلومتر برساعتی داشته باشد.

همانطور که در ابتدا گفته شد مک لارن توانسته تمامی 500 دستگاه 675LT اسپایدر را در کمتر از یک ماه به فروش برساند که قابل توجهست.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی