پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نبوي: افزايش ارزش سهام زامياد بيانگر ايجاد تحول در اين شركت است؛ منطقي: سبد محصولات زامياد نياز بازار را مرتفع خواهد كرد

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع در بازديد همزمان از شركت زامياد، از رشد توليد كم سابقه و افزايش سبد محصول در اين شركت ابراز خرسندي كردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علي نبوي معاون وزير صمت و رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع و منوچهر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۱

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع در بازديد همزمان از شركت زامياد، از رشد توليد كم سابقه و افزايش سبد محصول در اين شركت ابراز خرسندي كردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علي نبوي معاون وزير صمت و رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع و منوچهر منطقي معاون صنايع حمل و نقل وزارت صمت در اين بازديد، ضمن آشنايي با محصولات جديد شركت زامياد، روند رو به رشد اين شركت در سال جاري را مرهون تلاش هاي بي وقفه كاركنان و مديريت مناسب دانستند.

علی نبوی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حاشيه اين بازديد ضمن اشاره به عملكرد مطلوب شركت زامياد در سال جاري خاطرنشان كرد: شرکت زامیاد عملکرد مطلوبی در حوزه مالی، مدیریتی و توسعه محصول داشته است كه نتایج آن را در رشد ارزش سهام اين شركت در بازار فرابورس می‌توان دید.

نبوي با يادآوري اين موضوع كه در سال هاي گذشته شرکت زامیاد حالت تك محصولي داشت، بيان كرد: در حال حاضر تحول بزرگی در عرضه محصولات سبک زامیاد رخ داده است و اميدواريم اين شركت با عرضه خودروهايي مدرن، با کیفیت و منطبق بر نیاز بازار به حركت رو به رشد خود ادامه دهد.

او همچنين اضافه كرد: شركت زامیاد هم از نظر فنی و محصولی عملکرد مطلوبی ثبت کرده و هم از نظر مالی و مدیریتی تحولات خوبی در آن صورت گرفته است كه نتايج آن رشد قابل توجه ارزش سهام اين شركت در بازار بورس است كه اين موضوع بيانگر توجه سهامداران و علاقه مندان به اين حوزه به تغييرات رو به جلو اين شركت است.

در ادامه منوچهر منطقي، معاون صنايع حمل و نقل وزارت صمت ضمن اشاره به عرضه خودروهاي متنوع باري و مسافري در آينده اي نزديك توسط شركت زامياد تاكيد كرد: در سبد محصولات شرکت زامیاد، خودروهایی قرار گرفته است که نیاز بازار را تامین خواهد کرد و اگر زامیاد به تیراژ بالاتر دست یابد، مشکلات بازار در زمینه عرضه و تقاضاي خودروهاي تجاري با کیفیت مرتفع خواهد شد.

او در خصوص راهكارهاي مقابله با تحریم‌ها در صنعت خودروسازی تجاری کشور، تصریح کرد: اين نوع خودروها با دارا بودن منابع گسترده تر براي تامین و تولید نسبت به خودروهاي سواري، به هم افزایی بیشتری در میزان داخلی سازی بخش قطعات نياز دارند كه در اين زمينه شركت هايي مانند زامياد موفق عمل كرده اند. البته براي ارتقاء اين موضوع بايد بتوانیم ميزان داخلي سازي را به محصولاتی که دارای پلتفرم مشترک هستند تعمیم دهیم.

گفتني است شركت زامياد با توليد بيش از 10 هزار خودرو در 100 روز ابتدايي سال، ضمن افزايش 40 درصدي توليد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، توانست ركورد جديد 10 ساله را ثبت کند.

انتهای پیام /

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی