پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوچرخه bmw

پرشیا خودرو از دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و رونمایی کرد + شرایط فروش

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ روز گذشته شرکت پرشیا خودرو طی مراسمی با حضور خبرنگاران از دوچرخه برقی هیبریدی BMW رونمایی کرد. از آنجایی که دوچرخه یک وسیله نقلیه سبز به شمار می آید، شعار پیوند انسان با ماشین با این مفهوم سازگار است. شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌ دهنده فروش و خدمات […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۵ تیر ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

روز گذشته شرکت پرشیا خودرو طی مراسمی با حضور خبرنگاران از دوچرخه برقی هیبریدی BMW رونمایی کرد. از آنجایی که دوچرخه یک وسیله نقلیه سبز به شمار می آید، شعار پیوند انسان با ماشین با این مفهوم سازگار است.

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌ دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران برای اولین‌ بار اقدام به ارائه دوچرخه‌ های برقی هیبریدی Active Hybrid ب ام و در کشور کرده است. این دوچرخه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و برند معتبر ب ام و بهره می برد. تکنولوژی دوچرخه Active Hybrid ب ام و به‌گونه‌ای طراحی شده است که در زمان دوچرخه‌سواری و در صورت نیاز دوچرخه‌سوار با فشار بیشتر به پدال، موتور برقی وارد مدار شده و سواری دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.

موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی یکپارچه در قسمت پایینی تنه دوچرخه نشانگر  طراحی جدید دوچرخه Active Hybrid ب ام و است. این طراحی یکپارچه دوچرخه Active Hybrid ب ام و را مینیمال و بسیار زیبا ساخته است.

جنس بدنه این دوچرخه از آلومینیوم ساخته شده و رنگ آن متالیک Bluewater است. موتور Brose Drive S Alu باقدرت 250 وات اسمی و گشتاور 90 نیوتن متر در حین سواری به کمک دوچرخه‌سوار می‌آید. استفاده از ترمز شیمانو 180 mm (جلو) / 160 mm (عقب) به کنترل بهتر و بدون دردسر دوچرخه در سرعت‌های بالا منجر شده است. دوشاخ دوچرخه از برند Suntour NCX و به رنگ بدنه طراحی شده است. برای راحتی هرچه بیشتر و بهتر از زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy در این دوچرخه استفاده شده است.

سیستم دنده شیمانو Deore/XT  10 سرعته وظیفه انتقال نیرو به چرخ عقب را برعهده داشته و در شرایط مختلف به کمک دوچرخه سوار می آید. استفاده از تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser تجربه یک سواری بسیار نرم را رغم خواهد زد. رینگ‌های این دوچرخه از برند RodyWeb 28 اینچ و به رنگ مشکی انتخاب شده است که زیبایی دوچرخه را دوچندان می‌کند. دستگیره‌های Ergon GP-1 به کنترل هرچه بهتر دوچرخه کمک بسزایی می‌کنند.

این دوچرخه زیبا نیروی خود را از یک باتری لیتیوم یون 600 وات/ساعت دریافت می‌کند که به کمک آن پیمایش طولانی و بی‌دغدغه‌ای را به نمایش می‌گذارد. وزن دوچرخه 23.5 کیلوگرم است.

از مشخصات و مزایای محصول دوچرخه اکتیو برقی هیبرید ب ام و می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیمایش بیشتر به کمک ظرفیت باتری 600 وات/ ساعت
  • باتری لیتیومی قابل جابه‌جایی
  • ترمز دیسکی هیدرولیکی در جلو و عقب دوچرخه
  • راحتی بیشتر با زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy
  • دارای دستگیره‌های ارگونومیک جهت ایجاد راحتی بیشتر
  • چراغ‌های LED که به‌صورت یکپارچه در گلگیر قرار دارد

قیمت ؟

دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان (به صورت نقدی) و نیز همراه با چندین گزینه تسهیل گر از جمله فروش اعتباری با پیش پرداخت و بی پیش پرداخت از سوی پرشیا خودرو به بازار عرضه می شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir  مراجعه کنند یا با شماره 0214591 تماس بگیرند.

 

عکس: بهزاد اویسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی