پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرصت محدود تست و خرید دوچرخه های برقی هیبریدی ب ام و در رودشو پرشیا خودرو واقع در باشگاه انقلاب

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش ب ام و و مینی در ایران، اقدام به ارائه شرایط ویژه نقد و اعتباری جهتفروش دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان به‌صورت نقدی و […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۶ تیر ۱۴۰۱

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش ب ام و و مینی در ایران، اقدام به ارائه شرایط ویژه نقد و اعتباری جهتفروش دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان به‌صورت نقدی و همچنین فروش اعتباری با پیش‌پرداخت و بدونپیش‌پرداخت توسط پرشیا خودرو در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

رودشو دوچرخه های برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو در باشگاه انقلاب به مدت 3 روز از امروز تا جمعه با امکانتست دوچرخه برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان با مراجعه حضوری به رودشو پرشیا خودرو در مجتمع خرید پالادیوم و نمایندگی‌هایپرشیا خودرو واقع در لواسان، نیاوران، دادمان و شریعتی به‌صورت حضوری از دوچرخه‌ها بازدید کرده و خرید به‌صورت نقدی و اعتبارینمایند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین دوچرخه ها می‌توانند به وب‌سایت فروش آنلاین پرشیا خودرو بهآدرسshop.persiakhodro.ir مراجعه کنند و یا با شماره 0214591 داخلی‌های 1216 و 1477 تماس حاصل نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی