پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید استاندار کرمان از کارخانه کرمان موتور

استاندار کرمان دکتر فداکار در روز پنجشنبه طی بازدیدی از شهر بم در نشستی با حضور روحانیون و موثرین فرهنگی و فعالان اقتصادی منطقه شرکت کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو استاندار کرمان دکتر فداکار در روز پنجشنبه طی بازدیدی از شهر بم در نشستی با حضور روحانیون و موثرین فرهنگی و فعالان اقتصادی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ تیر ۱۴۰۱

استاندار کرمان دکتر فداکار در روز پنجشنبه طی بازدیدی از شهر بم در نشستی با حضور روحانیون و موثرین فرهنگی و فعالان اقتصادی منطقه شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

استاندار کرمان دکتر فداکار در روز پنجشنبه طی بازدیدی از شهر بم در نشستی با حضور روحانیون و موثرین فرهنگی و فعالان اقتصادی منطقه شرکت کرد. در این سفر، استاندار ضمن بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در جلسه هم اندیشی با فعالان صنعت خودرو در این منطقه، از فرآیند تولید خودرو در مجموعه کرمان موتور، به همراهی مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان، بازدید کرد.

وی در این بازدید از تلاش های صورت گرفته در روند خودکفایی و افزایش ضریب تولید داخلی خودرو در صنایع خودروسازی کرمان تقدیر کرد و مقرر شد کارگروهی جهت بررسی مشکلات خودروسازان شرق استان کرمان و تسریع روند رفع مشکلات تشکیل گردد.

انتهی پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی