پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراقب فرزاندان خود باشید!

کارشناس تصادفات گفت: با توجه به خطر پرت شدن کودکان ار سانروف خودرو، والدین مسئول ایمنی فرزندانشان هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات درباره خطرات سانروف خودرو برای کودکان گفت: این روزها با آغاز فصل گرما شاهد استفاده بیشتر از سانروف خودروها هستیم. وی گفت: واقعیت ماجرا آن است […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ تیر ۱۴۰۱

کارشناس تصادفات گفت: با توجه به خطر پرت شدن کودکان ار سانروف خودرو، والدین مسئول ایمنی فرزندانشان هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات درباره خطرات سانروف خودرو برای کودکان گفت: این روزها با آغاز فصل گرما شاهد استفاده بیشتر از سانروف خودروها هستیم.

وی گفت: واقعیت ماجرا آن است که سانروف برای تهویه هوا، استفاده از نور خورشید و از این دست علل در برخی از خودروها در نظر گرفته شده است. متاسفانه شاهد این هستیم که تغییر کاربری داده و به محلی برای تفریح کودکان تبدیل شده است.

جوانبخت افزود: کم نیستند خودروهایی که شاهد هستیم سانروف آن ها باز است و کودکی از آن بیرون آمده و شادی می‌کند. این در حالی است که از خطرات سانروف آگاه نیستیم. ممکن است اشیاء خارجی وارد چشم کودک شود، مواردی وجود داشته که حشره‌ای وارد چشم کودک شده و حتی در پی آن چشم کودک را تخلیه کرده بودند.

کارشناس تصادفات با بیان اینکه تصادفاتی نیز رخ داده بود که راننده ترمز کرده بود و کودک روی خودرو پرتاب شده و سپس روی آسفالت خیابان افتاده بود، گفت: باید به یاد داشته باشیم که مدیریت حضور فرزندان در خودرو به عهده والدین است و نباید در مقابل تمام خواسته های کودکان جواب مثبت داد. والدین مسئول ایمنی فرزندان هستند و باید از آن‌ها مراقبت کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی