پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فعالیت سراسری باشگاه مشتریان مدیران خودرو ( اینبار در مشهد )

ام وی ام اولین رویداد “روز خانواده” خود را با حضور بیش از 200 مالک خودرو در مشهد با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور همواره سعی در برقراری ارتباط نزدیک و فعال با مشتریان خود داشته است، بدین منظور […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ تیر ۱۴۰۱

ام وی ام اولین رویداد “روز خانواده” خود را با حضور بیش از 200 مالک خودرو در مشهد با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور همواره سعی در برقراری ارتباط نزدیک و فعال با مشتریان خود داشته است، بدین منظور با راه اندازی باشگاه مشتریان خود گام بلندی در جهت دستیابی به این هدف برداشته است.

چند روز گذشته MVM طرح فعالیت های آفلاین سالانه را منتشر کرد که به تدریج دامنه فعالیت ها را درکل کشور از جمله تهران، مشهد، شیراز، تبریز و سایر شهرها را به تدریج در بر می گیرد.

به عنوان بخشی از این طرح، ام وی ام اولین رویداد “روز خانواده” خود را با حضور بیش از 200 مالک خودرو در مشهد با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار کرد.

مالکان در باغی زیبا در نزدیکی شهر مشهد جمع شدند و ساعات خوشی را با هم در کنار خانواده بزرگ مدیران خودرو تجربه کردند.

مشتریان یکی پس از دیگری از ساعت 17 در این مراسم حضور پیدا کردند و این شرکت برای هر مشتری یک هدیه ویژه از جمله کیف لوکس درسا برای هر خانواده و هدایای ویژه بسیاری را برای برندگان مسابقات آماده کرده بود.

پس از ورود به سالن باغ، 2 دستگاه خودرو X55pro توجه مشتریان را به خود جلب کرد. X55PRO به عنوان یک مدل جدید از خانواده MVM از حیث طراحی از خودروهای مهم و پیشرو در روند مد بازار خودرو ایران محسوب می شود. با تکیه بر طراحی پویا، توانایی بالا بهمراه شتاب 9.5 ثانیه برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر و امکانات جذاب مانند صفحه نمایش 10.25 اینچی، استارت دکمه ایی و AVM، تجربه رانندگی فوق العاده ای را برای مشتری به ارمغان می آورد.

در این رویداد مشتریان زیادی هستند که برای بررسی این خودرو عجله داشتند و ارزیابی و بازخوردهای بسیار خوبی را نسبت به این خودرو ارائه کردند، چرا که این خودرو دارای ظاهر بسیار شیک و پیکربندی بسیار غنی است. برخی از مشتریان تمایل داشتند این خودرو را در لحظه خریداری کنند.

در سال گذشته و امسال هدف اصلی باشگاه مشتریان مدیران خودرو جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده است. در آینده با توجه به برنامه ریزی استراتژیک شرکت مدیران خودرو, باشگاه مشتریان رویدادهای بیشتری را در شهرهای بزرگ سراسر کشوربرگزار خواهد کرد تا روابط خود را با مشتریان گسترش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی