پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا نقش موثری در تولید و عرضه خودرو داخلی دارد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس ضمن تقدیر از حضور گروه سایپا در این نمایشگاه به جهت حضور گسترده به منظور ایجاد سهولت و دسترسی مشتریان به آخرین دستاوردها، گفت: در نمایشگاه، مردم در واقعیت و خارج از فضای مجازی و تبلیغات از خصوصیات محصول مطلع می شوند و قطعا می توانند با انتخاب بهتر […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۳ تیر ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس ضمن تقدیر از حضور گروه سایپا در این نمایشگاه به جهت حضور گسترده به منظور ایجاد سهولت و دسترسی مشتریان به آخرین دستاوردها، گفت: در نمایشگاه، مردم در واقعیت و خارج از فضای مجازی و تبلیغات از خصوصیات محصول مطلع می شوند و قطعا می توانند با انتخاب بهتر و صحیح تر اقدام به خرید محصول کنند و گروه سایپا در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز و در بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا، علی فرهادی در خصوص برگزاری نمایشگاه های خودرو گفت: خوشبخاتانه در سال جاری و با تاکید مقام معظم رهبری در موضوع تولید دانش بنیان و ارتقای کیفیت محصولات، روند روبه رشدی در حال انجام است و این حرکت درست و قابل لمس در حوزه صنعت خودرو و سایپا کاملا گویاست که البته باید این روند ادامه داشته باشد.

او برگزاری این چنین نمایشگاه های تخصصی را بهترین فرصت برای ایجاد ارتباط و آشنایی تولید کنندگان و متخصصان از سراسر کشور دانست که بهره گیری از نیروی خلاق و مستعد و بادانش کشور در آن انجام می شود.

فرهادی افزود: در این نمایشگاه های تخصصی، تولید کننده می تواند بدون واسطه و با کوتاهترین مسیر با حوزه دانش بنیان و متخصص کشور نشست هایی برگزار کند و با تبادل تجربیات و اطلاعات قطعا شاهد پیشرفت این صنعت و ارتقا جایگاه آن در بازارهای داخلی و جهانی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس با اشاره به اینکه گروه سایپا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان داخلی نقش موثری در تولید و عرضه محصول دارد افزود: گروه خودروسازی سایپا به تازگی و در مدت چندین ماه اخیر فعالیت های خوبی در زمینه بهره گیری از دانش و توان شرکت های دانش بنیان و داخلی سازی قطعات خود انجام داده است البته باید در این مسیر حرکت را ادامه داد.

او با اشاره به تلاش هایی که در حوزه برگزاری نمایشگاه خودرو در چندین سال گذشته در استان فارس انجام شده افزود: وظیفه اصلی نمایشگاه ها معرفی برترین و بهترین دستاوردهای حوزه صنعت است که با چندین هدف ایجاد چرخه تولید، توزیع و مصرف بدون واسطه از تولید کننده به مصرف کننده انجام می شود.

فرهادی تصریح کرد: علاوه بر آن ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و تبادل علم و دانش از دیگر وظایف برگزاری نمایشگاه ها است که گروه های مختلف ضمن تبادل نظر در خصوص نیاز سنجی و وجود مشکلات با همفکری جهت رفع موانع به گفتگو بنشینند.

او خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو یک فرصت دوطرفه برای تولید کننده و مصرف کننده است و گروه سایپا هم علاوه بر تمامی روش های ایجاد ارتباط با مشتریان خود، در این نمایشگاه می تواندبه صورت مستقیم با مشتریان خود ایجاد ارتباط کند و در حوزه بازاریابی و فروش محصولات خود فعالیت مناسبی انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی