پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت و کیفیت ریسپکت در بازار مورد توجه قرار خواهد گرفت

مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: قیمت و کیفیت ریسپکت در بازار مورد توجه قرار خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن و مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: علی‌رغم تمام سخنان و فشارهایی که برای شفافیت مطرح می شود، بحث سند در رهن خودرو را برداشته و موجب […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ تیر ۱۴۰۱

مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: قیمت و کیفیت ریسپکت در بازار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن و مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: علی‌رغم تمام سخنان و فشارهایی که برای شفافیت مطرح می شود، بحث سند در رهن خودرو را برداشته و موجب شده‌اند تا یک فضای دلالی از مرحله فروش کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده شکل بگیرد.

او با بیان اینکه لغو در رهن بودن سند خودرو که موجب حذف دلالی می‌شد را ضوابط اعلام شده عنوان کرده‌اند، گفت: اگر ما با تعصب و شدت از سلامت کار در عرصه فروش سخن می‌گوییم به این علت است که تمام روند عرضه خودرو از درب کارخانه را راست آزمایی و رصد کرده‌ایم.

مدیرعامل بهمن موتور با تاکید بر اینکه هیچ عاملیت و کارگزار گروه بهمن امکان ثبت نام در سامانه خرید خودرو ندارد، گفت: امنیت اجرای فروش اینترنتی خودرو نیز از طریق روش متمرکز فروش و استفاده از پلتفرم فروش اینترنتی خودروها دنبال می‌شود.

ضرابیان گفت: برای اینکه اختلاف قیمت کارخانه با بازار را به حداقل رسانده و مصرف کننده با قیمت عادلانه تری خودرو خریداری کند، تیراژ را بالا برده‌ایم تا علاوه بر تسهیل فرآیند فروش، قیمت‌های بازار هم کنترل شود.

او با تاکید بر اینکه تا زمانی که بالانس قیمت در بازار عرضه و تقاضا وجود نداشته باشد، نارضایتی وجود خواهد داشت، گفت: اگر اطلاعات درست و دقیق انتقال پیدا کند مصرف کننده به راحتی می‌تواند خودرو را به قیمت کارخانه خریداری کند.

این فعال صنعت خودرو با بیان اینکه براساس قانون حمایت از مصرف کننده و آیین نامه فروش، خودروسازان ملزم به فروش ٢٠ درصد از تولیدات خود به صورت اینترنتی هستند، افزود: این الزام در راستای ایجاد شرایط دسترسی آسان و امکان ثبت نام برای همه تعریف شده است.

به گفته ضرابیان، در حال حاضر این گروه خودروسازی، فراتر از الزام قانونی عمل کرده و با تاکید بر قانون حمایت از مصرف کننده، تیراژ بالاتری از خودرو را در کانال‌های توزیع مشخص کرده و خدمات پس از فروش نمایندگی‌های این گروه خودروسازی نیز بسیار بالاتر از سطح کیفی تعریف شده است.

او بار دیگر با یادآوری اینکه قیمت خودروهای عرضه شده توسط این گروه خودروسازی عادلانه، منصفانه و منطقی است و ادامه داد: ظرف یک ماه آینده یک خودرو سواری دیگر که در حال حاضر در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شده، به بازار عرضه می‌شود.

مدیرعامل بهمن موتور تاکید کرد: خودرو سواری سبک جدید عرضه شده به نام ریسپکت از نظر قیمتی و کیفیت در بازار بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: ادعا داریم تنها شرکتی هستیم که با ارائه سرویس‌های بسیار خاص به دنبال ایجاد رضایت و خوشنودی مصرف کننده هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی