پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انسداد جاده

محدودیت تردد در جاده های شمالی کشور اعلام شد

فرمانده پلیس راه البرز از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 31 تیرماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ پیمان کرمی فرمانده پلیس راه البرز اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی24 روز جمعه 31 تیر ماه جاری […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ تیر ۱۴۰۱

فرمانده پلیس راه البرز از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 31 تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ پیمان کرمی فرمانده پلیس راه البرز اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی24 روز جمعه 31 تیر ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی اشاره کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

18 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج – چالوس به مسافت 160 کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی