پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کلاهبرداری به نام کارت طلایی ماموت خودرو

مدیر مارکتینگ ماموت خودرو با اعلام اینکه اخیرا برخی با تماس تلفنی اقدام به فروش کارت طلایی تقلبی می‌کنند از تمامی مشتریان این شرکت خواست مراقب افراد سودجویی که با سواستفاده از اعتبار شرکت‌های بزرگ کلاهبرداری می‌کنند باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک چهارباشیان مدیر مارکتینگ ماموت خودرو با اعلام اینکه اخیرا برخی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ مرداد ۱۴۰۱

مدیر مارکتینگ ماموت خودرو با اعلام اینکه اخیرا برخی با تماس تلفنی اقدام به فروش کارت طلایی تقلبی می‌کنند از تمامی مشتریان این شرکت خواست مراقب افراد سودجویی که با سواستفاده از اعتبار شرکت‌های بزرگ کلاهبرداری می‌کنند باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک چهارباشیان مدیر مارکتینگ ماموت خودرو با اعلام اینکه اخیرا برخی با تماس تلفنی اقدام به فروش کارت طلایی تقلبی می‌کنند از تمامی مشتریان این شرکت خواست مراقب افراد سودجویی که با سواستفاده از اعتبار شرکت‌های بزرگ کلاهبرداری می‌کنند باشند.

چهارباشیان با بیان اینکه در دوره گارانتی خودرو، خدمات امدادی و تعمیراتی به مشتریان بدون نیاز به تهیه کارت و به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود، تاکید کرد: هیچ گونه کارت فروشی به صورت تلفنی از سوی ماموت خودرو و یا مکث موتور انجام نمی‌شود.

وی افزود: ماموت خودرو و مکث موتور همواره به قوانین و مقررات کشور و رعایت حقوق مشتریان پایبند بوده و در این زمینه بسیار خوشنام هستند بر این اساس اجازه نمی‌دهیم از این اعتبار سواستفاده شود و این موضوع در دست پیگیری حقوقی است.

چهارباشیان ادامه داد: تنها شماره‌‌های رسمی شرکت ۰۲۱۴۱۷۵۵۰۰۰ و ۰۲۱۴۱۷۵۵۸۰۰ است و مشتریان ماموت‌خودرو و مکث موتور می‌توانند برای درخواست خدمات و کسب اطلاعات بیشتر با این شماره‌ها تماس بگیرند.

لازم به یادآوری است، با افزایش روزافزون حضور خودرو کلوت در سطح شهر به عنوان اولین محصول گروه مکث موتور، تنها مرجع خدمت دهی به این خودرو، نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور است که لیست و مشخصات تماس آن در وب سایت به آدرس maxmotorco.com درج شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی