پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور در سال ۱۴۰۵ ارزشمند ترین خودروساز خاورمیانه می شود

مدیرعامل کرمان موتور اعلام کرد: طبق هدف گذاری ها ما در سال ۱۴۰۵ به ارزشمند ترین خودروساز خاورمیانه تبدیل می شویم. به گزارش خبرنگار‌ پایگاه خبری جوان خودرو سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور در مراسم رونمایی از محصول و لوگو جدید این شرکت بیان کرد: طی ۳ سال گذشته کرمان موتور دچار فراز و نشیب […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ مرداد ۱۴۰۱

مدیرعامل کرمان موتور اعلام کرد: طبق هدف گذاری ها ما در سال ۱۴۰۵ به ارزشمند ترین خودروساز خاورمیانه تبدیل می شویم.

به گزارش خبرنگار‌ پایگاه خبری جوان خودرو

سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور در مراسم رونمایی از محصول و لوگو جدید این شرکت بیان کرد: طی ۳ سال گذشته کرمان موتور دچار فراز و نشیب های در بخش تولید و اقتصاد بود البته امروز هم دنیا دچار تورم ۹ و ۸ درصدی دلار و یورو است و کشور ما هم با تورم ۴۰ درصدی دست و‌ پنجه نرم می کند که این موضوع یعنی کاهش قدرت خرید مردم.

وی بیان کرد: کرمان موتور برای مقابله با این شرایط برنامه های بسیاری دارد که طی سال های گذشته انجام داده است. یکی از مهمترین اقداماتی کرمان موتور برای برنامه ریزی کرد طراحی و‌ تولید خودرو بدون نیاز‌ به مجوز و‌ وابستگی به خودروسازی خارجی یا برندی بوده که امروز این مهم محقق شده کرمان موتور قادر است خودرویی را مستقل تولید کند.

فیروزی اشاره کرد: افزایش ظرفیت تولید و رسیدن به مقیاس اقتصادی از دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته است. بر همین اساس درسال۱۴۰۲ ظرفیت تولید کرمان موتور به ۲۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

این فعال حوزه خودرو اشاره کرد: موضوع بعدی زنجیره تامین در تولید خودرو بود که این مهم نیز، امروز در کرمان موتور اتفاق افتادهاست. موضوع طراحی خودرو نیز از اهداف مهم ما بود که به زودی نتیجه این هدف گذاری ها را خواهید دید.

مدیرعامل کرمان موتور با اشاره به طراحی یک خودرو توسط این شرکت اعلام کرد: به زودی یک خودرو جدید توسط تیم طراحی کرمانموتور  بر روی پلتفرم  ps1 طی ماه های آینده تولید و عرضه خواهد شد.

فیروزی تاکید کرد:  طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کرمان موتور در سال ۱۴۰۵ ارزشمند ترین خودروساز خاورمیانه خواهد شد. برای رسیدن به این هدف بزرگ در مرحله اول خودرویی تولید  خواهیم کرد که پیمایش ۱۰۰۰ کیلومتر رابا ۳ لیتر بنزین انجام می دهد.

به گفته وی؛ ایجاد مرکز تحقیق و توسعه و همچنین خلق تکنولوژی از دیگر هدف گذاری های صورت گرفته است. بر همین اساسمرکزتحقیق و توسعه کرمان موتور با سرمایه گذاری ۷۵ میلیون دلاری طی ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل کرمان موتور ادامه داد : ارتقا سطح فنی و دانشی تمامی ذینفعان از دیگر اهداف ما است. ما معتقدیم که تمامی بخش هایمرتبط با کرمان موتور باید همراه ما رشد کرده و به ارتقا کافی برسند، ما نیز تمام قد کمکشان خواهیم کرد.

لوگو جدید کرمان موتور‌

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی