پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت نفت بهران، واحد نمونه صنعتی سال 1400

روز دوشنبه 3 مرداد ماه و در مراسم گرامیداشت روز صنعت معدن، شرکت نفت بهران به عنوان واحد نمونه صنعتی استان تهران معرفی و لوح تقدیر و تندیس روز صنعت و معدن استان تهران به آقای مهندس عزیزی، مدیرعامل این شرکت اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در سال 1401 که از سوی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ مرداد ۱۴۰۱

روز دوشنبه 3 مرداد ماه و در مراسم گرامیداشت روز صنعت معدن، شرکت نفت بهران به عنوان واحد نمونه صنعتی استان تهران معرفی و لوح تقدیر و تندیس روز صنعت و معدن استان تهران به آقای مهندس عزیزی، مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در سال 1401 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است، فرآیند معرفی واحد صنعتی نمونه از سوی سازمان صمت استان تهران به خانه صمت این استان واگذار شد و این مجموعه با در نظر گرفتن معیارهای موثر بر عملکرد واحدهای صنعتی پیشرو، اقدام به شناسایی و معرفی واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان نمود. مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن استان تهران نیز با هدف معرفی و قدردانی از این واحدها روز دوشنبه 3 مرداد ماه در محل سالن همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت، محمود سیجانی، رئیس سازمان صمت استان تهران، محمدرضا مرتضوی رئیس خانه صمت استان تهران و جمعی از فعالان صنعتی و معدنی این استان برگزار شد، شرکت نفت بهران به عنوان واحد نمونه، انتخاب و مورد تقدیر مقامات حاضر در همایش قرار گرفت. لازم به ذکر است بهران برای سومین سال پیاپی شایسته دریافت این عنوان شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی