پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای وارداتی-گمرک

تعیین تکلیف 190 دستگاه خودرو

مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان از تعیین تکلیف 190 دستگاه خودرو درحال نگهداری در انبارهای این اداره کل با پیگیری‌های قضایی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی فتحی مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان اظهار کرد: این خودروها در سال‌های 96 و 97 به صورت رسمی و قانونی پیش خرید شده است اما وارد کننده […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ مرداد ۱۴۰۱

مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان از تعیین تکلیف 190 دستگاه خودرو درحال نگهداری در انبارهای این اداره کل با پیگیری‌های قضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی فتحی مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان اظهار کرد: این خودروها در سال‌های 96 و 97 به صورت رسمی و قانونی پیش خرید شده است اما وارد کننده مشکل قضایی داشت.

وی ادامه داد: همین مشکل موجب شده بود اموال وارد کننده در توقیف باشد که با اثبات تعلق خودروهای وارد شده به مردم مساله حل شد.

وی اضافه کرد: این خودروها تا چند روز آینده به مالکان اصلی تحویل داده می‌شود و حدود 60 خودرو دیگر هم همچنان در انبارهای اموال تملیکی باقی می‌ماند.

مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان افزود: از بین این خودروها آن‌هایی که به نفع دولت ضبط شود و قابلیت عرضه و فروش در داخل و شماره گذاری نداشته باشد برای صادرات به مزایده گذاشته خواهد شد.

فتحی افزود: آن‌هایی هم که به فروش نرود به شرکت‌های دانش بنیان یا مراکز آموزشی برای آموزش مکانیک خودرو واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی