پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

چرا روغن موتور در بازار کم است؟

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید علت گرانی روغن موتور به صورت فوق‌العاده پیگیری و به مشکل کمبود روغن پایه و عدم عرضه تولیدکنندگان رسیدگی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن از نشست فوق‌العاده کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی نابسامانی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید علت گرانی روغن موتور به صورت فوق‌العاده پیگیری و به مشکل کمبود روغن پایه و عدم عرضه تولیدکنندگان رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن از نشست فوق‌العاده کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی نابسامانی بازار روغن موتور خبر داد و گفت: از آنجا که مردم با مشکل کمبود روغن موتور در بازار روبه‌رو هستند، مقرر شد در نشستی فوق‌العاده که فردا برگزار خواهد شد، این موضوع بررسی شود.

نماینده مردم زنجان و طام در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت و تولیدکنندگان دعوت به عمل آمد تا با حضور در کمیسیون توضیحات لازم را ارائه دهند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به تذکرات متعدد به وزیر صمت درباره این موضوع، تصریح کرد: مقرر است با برگزاری این جلسه ویژه، علت گرانی روغن موتور به صورت فوق‌العاده پیگیری و به مشکل کمبود روغن پایه و عدم عرضه تولیدکنندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی