پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو سایپا

بزرگ‌ترین فضای نمایشگاه خودرو مشهد به گروه سایپا رسید

گروه خودروسازی سایپا که در تلاش است تا حضور و بروزی پر قدرت به منظور مشتری مداری در سراسر کشور داشته باشد، بزرگ‌ترین سالن بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی سایپا که این روزها به واسطه محصول جدید چانگان به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا که در تلاش است تا حضور و بروزی پر قدرت به منظور مشتری مداری در سراسر کشور داشته باشد، بزرگ‌ترین سالن بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی سایپا که این روزها به واسطه محصول جدید چانگان به صدر اخبار خودرویی بازگشته است از اصلی‌ترین شرکت‌های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد خواهد بود.

گروه خودروسازی سایپا پس از حضور در نمایشگاه خودرو شیراز در حالی به مشهد خواهد رفت که تولید و عرضه چانگان یونی-تی را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد سالن 4000 متری عطار را به خود اختصاص داده است که نشان از فعالیت گسترده در این رویداد مهم خودرویی کشور دارد.

با توجه به حضور پرقدرت در نمایشگاه مشهد انتظار می‌رود تا گروه خودروسازی سایپا با شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک، ستکو، رایان سایپا، ایندامین، خدمات فنی رنا، فنر سازی زر، رادیاتور ایران و … به عنوان زیرمجموعه‌های این گروه در مشهد حاضر شود و دستاوردهای خود را به نمایش عمومی بگذارد.

گروه خودروسازی سایپا در سالن عطار بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در روزهای 9 تا 12 شهریورماه جاری و از ساعت 16 تا 22 شب میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی