پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی

ساعت کاری مراکز معاینه فنی افزایش یافت!

ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران اعلام کرد: از امروز 25 مرداد باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران اعلام کرد: از امروز 25 مرداد باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.

شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از ساعت کاری و آدرس مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

با توجه به آنکه اطلاعات مربوط به معاینه فنی شهر تهران در دیگر سایت‌ها به صورت مستمر به روز رسانی نمی‌شود، حتما شهروندان اطلاعات مورد نیاز مراکز را تنها از طریق سایت رسمی این ستاد دریافت و کنترل کنند.

از شهروندان درخواست می‌شود جهت داشتن سفری ایمن خارج از الزامات قانونی مراجعات دوره‌ای سالانه، برای اطمینان از ایمنی و سلامتی خودروی خود پیش از سفر از مشاوره فنی و خدمات دقیق و قابل اعتماد این مراکز استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی