پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرده برداری کرمان موتور از اولین پلتفرم اختصاصی

مدیر عامل کرمان موتور بیان کرد: بناست تا اولین محصول این پلت فرم که یک خودروی سدان است در آذر ماه روانه بازار ایران شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حمید رضا غریب در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که از روز گذشته آغاز شده است شرکت کرمان موتور با معرفی رسمی پلتفرماختصاصی PS1  هم […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۴ شهریور ۱۴۰۱

مدیر عامل کرمان موتور بیان کرد: بناست تا اولین محصول این پلت فرم که یک خودروی سدان است در آذر ماه روانه بازار ایران شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمید رضا غریب در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که از روز گذشته آغاز شده است شرکت کرمان موتور با معرفی رسمی پلتفرماختصاصی PS1  هم زمان اولین خودرو تولیدی خود بر روی این پلت فرم نیز را معرفی کرد.

سامان فیروزی مدیر عامل کرمان موتور گفت:  بناست تا  اولین محصول این پلت فرم که یک خودروی سدان است در آذر ماه روانه بازارایران شود.

این خودرو در نسخه بنزینی مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که توان تولید ۱۰۳ اسب بخار  را دارد. انتقال قدرت از طریقجعبه دنده CVT به چرخ های جلو انجام می شود  هم زمان با ارائه نسخه اتوماتیک کرمان موتور عرضه نمونه ۵ سرعته دستی را هم برایاین سدان آغاز می کند که قیمتی پایین تر از نمونه اتوماتیک دارد.

یک کراس اوور و یک محصول SUV  شاسی بلند نیز از دیگر خودروهایی است که کرمان موتور بر  روی پلتفرم PS1  تولید و روانه بازارخواهد کرد. فراخوان برای نامگذاری این خودرو توسط مردم به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی