پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زمان دقیق سومین مرحله قرعه کشی خودرو هفته آینده اعلام می شود

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت بیان کرد: زمان دقیق سومین مرحله قرعه کشی خودرو هفته آینده اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو توکلی لاهیجانی مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درباره تعداد عرضه در دور جدید فروش از مسیر سامانه یکپارچه گفت: در دور جدید عرضه خودرو در سامانه یاد شده مانند دو […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ شهریور ۱۴۰۱

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت بیان کرد: زمان دقیق سومین مرحله قرعه کشی خودرو هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

توکلی لاهیجانی مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درباره تعداد عرضه در دور جدید فروش از مسیر سامانه یکپارچه گفت: در دور جدید عرضه خودرو در سامانه یاد شده مانند دو دوره قبل، تعداد محصولات عرضه شده شرکت های خودروساز قابل توجه خواهد بود، البته این مساله بستگی به برنامه های خودروسازان برای عرضه در دور جدید فروش خودرو نیز دارد. تاکید کرد در مجموع الان نمی‌توان تعداد عرضه را به طور دقیق اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت تولید در شرکت های خودروساز می گوید تولید خودرو در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از خودروسازی‌های بزرگ کشور نه تنها در سال جاری خودروی کامل بیشتری تولید کرده است، بلکه از تولید سال گذشته پیشی گرفته است.

توکلی لاهیجانی معتقد است با این روند افزایش تولید، در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش عرضه به بازار خواهیم بود.

مدیرکل صنایع خودرویی صمت تاکید می کند همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف‌گذاری تولید یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو در سال جاری دست یابیم.

بررسی آمار شرکت کنندگان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه از مسیر سامانه یاد شده نشان می دهد در مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای در اختیار گرفتن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز ثبت نام کردند. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند. دو دور پیشین فروش از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برخی از محصولات تولیید شرکت های خودروساز به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تقاضا از چرخه قرعه کشی خارج شدند و متقاضیان این خودروها می توانند بی دغدغه برای خرید آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی