پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

فعال‌ سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودرو

رئیس سازمان بورس و بهادار بیان کرد: اکنون به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودرو کشور هستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به ورود خودرو در بورس کالا و نیز برنامه‌های این سازمان اشاره کرد و اظهار کرد: تلاش ما این است […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ شهریور ۱۴۰۱

رئیس سازمان بورس و بهادار بیان کرد: اکنون به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودرو کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به ورود خودرو در بورس کالا و نیز برنامه‌های این سازمان اشاره کرد و اظهار کرد: تلاش ما این است که با تداوم تعامل مثبت و همکاری موثر بوجود آمده با وزارت صمت در خصوص موضوع خودرو، مطابق یک برنامه منظم خودروهای بیشتری را وارد بورس کالا کنیم.

وی اظهار داشت: هدف ما تنها بحث فروش خودرو در بورس کالا نیست، بلکه به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی صنعت خودروی کشور هستیم که اوراق سلف و گواهی سپرده ابزارهای آماده در بازار سرمایه در این خصوص است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: با تکمیل اقدامات اخیر و نیز فراهم شدن امکان سرمایه‌گذاری‌های جدید، امیدوار به رونق صنعت خودرو هستیم. در این راستا، در چند وقت گذشته مذاکراتی را با خودروسازها انجام دادیم تا منابع مذکور را به سمت توسعه پلتفرم‌های جدید و ارتقا کیفی محصولات فعلی اختصاص دهند.

عشقی اظهار داشت که تحقق برنامه‌های بازار سرمایه در گرو همکاری وزارت صمت و حمایت کافی دولت خواهد بود که با جدیت پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی