پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو هیبریدی

آیا تعرفه واردات خودرو تعیین شده است؟

سخنگوی دولت بیان کزد: تعرفه ورود خودروها به کشور با توجه به نوع آن تعیین می‌ شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جریان بازدید از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور اظهار کرد: مشکلات بسیاری به دلیل تحریم‌های خارجی و سوءمدیریت و عدم برنامه‌ریزی مناسب در داخل کشور […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۸ شهریور ۱۴۰۱

سخنگوی دولت بیان کزد: تعرفه ورود خودروها به کشور با توجه به نوع آن تعیین می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جریان بازدید از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور اظهار کرد: مشکلات بسیاری به دلیل تحریم‌های خارجی و سوءمدیریت و عدم برنامه‌ریزی مناسب در داخل کشور به وجود آمده و صنعت خودرو به‌گونه‌ای رشد کرده بود که رضایت عمومی را به دنبال نداشت. بر همین اساس ایجاد تحول در مشکلات مزمن موجود سخت بود اما دولت پیگیری را تکلیف قانونی و شرعی خود می‌دانست و به همین دلیل با سرعت اقدام به تحقیقات کارشناسی کرد و پس از بازدید رئیس جمهوری از پارکینگ‌های خودروسازان برنامه‌ریزی‌ها انجام شد.

بهادری جهرمی با اشاره به آئین‌نامه واردات خودرو، گفت: تعرفه ورود این خودروها به کشور با توجه به نوع آن تعیین می‌شود؛ مقرر شده تا خودروهای اقتصادی که بتواند خط تولید کشور را حمایت کند و تکنولوژی لازم را انتقال دهد، وارد کشور شوند.

وی افزود: تعرفه‌ها متناسب با خودروها و بر اساس مصوبه وزارتخانه‌های اقتصاد، صمت و بانک مرکزی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی