پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرداموتورز با محصولات متنوع در بزرگترین رویداد خودرویی شرق کشور

فرداموتورز در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد با سبد کامل محصولات سواری خود حاضر می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  بنابر اعلام معاون بازاریابی گروه خودروسازی فردا، این شرکت با سبد کامل محصولات خود در نمایشگاه خودرو مشهد حضور خواهد داشت که علاوه بر نمایش محصولات جدید این شرکت، امکان تست درایو خودروها […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۸ شهریور ۱۴۰۱

فرداموتورز در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد با سبد کامل محصولات سواری خود حاضر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

بنابر اعلام معاون بازاریابی گروه خودروسازی فردا، این شرکت با سبد کامل محصولات خود در نمایشگاه خودرو مشهد حضور خواهد داشت که علاوه بر نمایش محصولات جدید این شرکت، امکان تست درایو خودروها نیز برای علاقمندان و خریداران محصولات فرداموتورز فراهم شده است.

محمدرضا آریان نژاد در این باره گفت: در نمایشگاه خودرو مشهد، خودرو M4، جدیدترین و به روزترین خودرو فرداموتورز با رنگ بندی خاص و جذاب در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. خودرو M4 خودرو ۷ نفره خانوادگی لوکس با طراحی ۲۰۲۲ است که به لحاظ بهره‌مندی از آپشن‌های کامل و به روز می‌تواند نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کند ضمن اینکه نخستین بار یک خودرو جدید همزمان با معرفی و عرضه رسمی در بازارهای جهانی، در ایران معرفی و عرضه می‌شود.

نمایش خودروهای FMC 511، FMC SX5، FMC T5 در رنگ‌بندی‌های متنوع و خاص و رونمایی از خودرو لوکس M4 و همینطور تست درایو عمومی محصولات فرداموتورز از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد محسوب می‌شود.

بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد از تاریخ نهم تا دوازدهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود که فرداموتورز در در سالن فردوسی، غرفه ۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی