پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تشريح اقدام هاي توسعه اي گروه بهمن در نيمه دوم سال ١٤٠١

نشست خبري گروه خودروسازي بهمن با موضوع اقدامات توسعه اي در نيمه دوم سال جاري در خلال برگزاري نمايشگاه خودرو مشهد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو  در اين نشست بيوك علي مرادلو مديرعامل اين گروه خودروسازي در اين خصوص گفت: اين روزها صنعت خودرو شرايط ساده اي را ندارد اما مختصات […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ شهریور ۱۴۰۱

نشست خبري گروه خودروسازي بهمن با موضوع اقدامات توسعه اي در نيمه دوم سال جاري در خلال برگزاري نمايشگاه خودرو مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو 

در اين نشست بيوك علي مرادلو مديرعامل اين گروه خودروسازي در اين خصوص گفت: اين روزها صنعت خودرو شرايط ساده اي را ندارد اما مختصات جديدي به وجود آمده كه به رغم همه مشكلات اقتصادي توانسته در ماه هاي اخير برنامه هاي خود را تا بخش عمده اي محقق كند.

او ادامه داد: سدان ريسپكت قرار بود مدتي قبل وارد بازار شود اما در مهر و آبان اين خودرو و ديگنيتي پرستيژ وارد بازار مي شود. در كاميرن هاي سبك نيز فورس شرايط خوبي دارد و به طور كلي همه شركت هاي زيرمجموعه ما بين ٢ تا ٣ برابر افزايش توليد دارند.

علي مرادلو افزود: در حوزه اشتغال زايي هم افزايش چشم گيري داشته ايم و امروز به ٦ هزار پرسنل نزديك شده ايم كه نسبت به دو سال قبل رشد صد در صدي دارد. بهمن در سال جاري توانسته توليد اتوبوس را نيز دوباره در اِسنا آغاز كند و گروه بهمن تلاش دارد در بخش تجاري ليدر بازار باشد. امروز قبل از پايان شش ماه اول سال از ميزان توليد سال قبل عبور كرديم و موتورسيكلت برقي هم در دست توسعه قرار دارد.

جليل هاشمي مديرعامل شركت اِسنا نيز در ادامه گفت: در سال جاري اسنا توليد بزرگ ترين و مدرن ترين اتوبرس شهري ١٢ متري را آغاز كرده است و از نظر آپشن و استاندارد با رقيبان اروپايي قابل مقايسه است. ضمن اين كه اتوبرس دو تكه BRT نيز به زودي ارائه مي ظود.

او تصريح كرد: طبق برنامه در شش ماهه دوم اين اتوبوس ساخته شده و در ٥ سال آينده يكي از بزرگترين سازمدگان اتوبوس در منطقه خواهيم بود.

بهزاد حق بر مديرعامل سيبا موتور نيز در خصوص فعاليت هاي اين خودروساز بخش تجاري كه همكاري مشترك با FAW دارد، گفت: شركت سيبا موتور با ٥ محصول از ٦ تا ٤٢ تن در بازار كشور فعال است و اميد دارد در سال آينده نيز محصولات ٤٦٠ و ٥٥٠ است را در بخش كشنده ها ارائه مند.

مديرعامل گروه خودروسازي بهمن در ادامه در خصوص همكاري با صنعت خودرو روسيه و فضاي اين همكاري با توليدكنندگان ايران نيز گفت: هر كار اقتصادي نيازمند بررسي دقيق است و من تصور ميكنم نبايد تعجيل كرد در حضور در بازار روسيه. ما از شكل گرفتن اين همكاري استقبال مي كنيم اما بايد كمي اجازه داد تا شرايط روشن شود. به نظر مي رسد روس ها هنوز متوجه نشده اند تحريم يعني چه؟!

او افزود: در بحث سبك فروش خودروها با روش قرعه کشی هر چند مشكلاتي وجود دارد اما استقبال از محصولات ما مناسب بوده است و عرضه خودرو در بورس هم تجربه مناسبي براي ماست و همه راضي هستند. ضمن اين كه دولت هم راضي است زيرا عدد ارزش افزوده مناسبي به دولت پرداخت شده.

مديرعامل گروه بهمن در پاسخ به سوال خبرنگار جوان خودرو در خصوص فروش سازماني خودروي فيدليتي نيز گفت: تقاضا در اين خصوص بسيار است كه نمي توانيم همه آنها را پاسخ دهيم. اما خطوط هوايي از جمله مشتريان ما هستند و در اين بخش هم فروش داشته ايم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی