پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح تعویض خودروهای نو و کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران با شرایط ویژه

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران در طرح جدید خود ، اقدام به ارائه طرح تعویض خودروهای کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو 109 نیاوران کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  این […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۵ شهریور ۱۴۰۱

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران در طرح جدید خود ، اقدام به ارائه طرح تعویض خودروهای کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو 109 نیاوران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

این طرح با شرایط ویژه در نمایندگی 109 پرشیا خودرو واقع در نیاوران تهران و به مدت محدود از روز 14 تا 17شهریورماه از ساعت 9 الی 17 برگزار می‌شود.

پرشیا خودرو در مدت این طرح برای افرادی که متقاضی خرید، فروش و یا تعویض خودرو وارداتی با ب ام و و مینی هستند و به نمایندگی 109 پرشیا خودرو مراجعه نمایند، شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

تعویض خودروهای کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی 109 پرشیا خودرو نیاوران به صورت ویژه شامل تخفیف جهت کمیسیون کارگزاری خرید و فروش پرشیا خودرو است و همچنین علاقمندان با شرکت در طرح تعویض خودرو می توانند از 40 درصد تخفیف برای خرید گارانتی ( کلیه بسته ها ) ،30 درصد تخفیف برای خرید BSI (کلیه بسته ها ) و 25 درصد تخفیف نصب و به روزرسانی نرم افزاری آپشن خودرو بهره‌مند شوند.

متقاضیان و علاقمندان برای شرکت در این طرح تعویض خودروهای وارداتی کارکرده با محصولات ب ام و و مینی می توانند از تاریخ 14 تا 17 شهریورماه 1401 با مراجعه به نمایندگی 109 نیاوران واقع در تهران، نیاوران، بین میدان نیاوران و خیابان کامرانیه، پلاک ۵۹ از شرایط این طرح بهره‌مند شوند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۴۵۳۸۷۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی