پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرین موتور

رتبه اول آرین موتور در شاخص رضایتمندی مشتری

آرین موتور موفق به ثبت بهترین عملکرد از نظر رضایتمندی مشتریان در میان تولید کنندگان و وارد گنندگان خودرو شد . طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI ، شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ،در سه ماهه دوم سال جاری توانسته است رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش […]

javankhodro
چهارشنبه - ۹ دی ۱۳۹۴

آرین موتور موفق به ثبت بهترین عملکرد از نظر رضایتمندی مشتریان در میان تولید کنندگان و وارد گنندگان خودرو شد .

طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI ، شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ،در سه ماهه دوم سال جاری توانسته است رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش در میان تمامی شرکت های وارد کننده و همچنین تولید کننده خودرو را بدست آورد . در گزارش سه ماه دوم سال 1394 رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش در شرکت های آرین موتور، آسان موتور ، اطلس خودرو ، نگین خودرو ، مدیا موتور ، آلفا موتور ، پرشیا خودرو ، مدیران خودرو ،کرمان موتور ، راین ، بهمن ، ایران خودرو ، سایپا و پارس خودرو بررسی شده است .

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شاخص رضایتمندی کل آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن ، رتبه اول را بدست آورده است .

همچنین طبق گزارش شرکت بازرسی واستاندارد ایران ISQI ، آرین موتور در سه ماهه دوم سال جاری موفق شده است رتبه دوم رضایتمندی در حوزه خدمات پس از فروش را نیز کسب کند . در شاخص ادراکی بعد از ستاره ایران ، آرین موتور در رتبه دوم قرار گرفته است و اطلس خودرو جایگاه سوم به خود اختصاص داده است و در شاخص عملکردی نیز ستاره ایران در رتبه اول آرین موتور در جایگاه دوم و مرتب خودرو در رتبه سوم قرار گرفته است . در شاخص مجموع نیز بعد از ستاره ایران، آرین موتور در رتبه دوم ایستاده است .

بدین ترتیب با در نظر گرفتن رتبه اول در حوزه فروش و تحویل خودرو و رتبه دوم در حوزه خدمات پس از فروش ، آرین موتور موفق شده است در سه ماهه دوم سال 94 بهترین عملکرد را در میان کلیه شرکت های تولید کننده و وارد کننده خودرو کسب نمایید .

به گفته کامران طالبی فرد ،سرپرست بازاریابی آرین موتور ، گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر اساس عملکرد شرکت ها و نظر سنجی از خریداران خودروها طبق روش های آماری روز دنیا تدوین می شود .

آرین موتور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی