پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارائه خدمات رایگان امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به زائران و مسافران اربعین حسینی

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به زائران و مسافران در مسیرهای منتهی به کربلای معلی خدمات رایگان ارائه می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این طرح در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی 1401 در ۴ استان هدف شامل خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان و مسیرهای مواصلاتی مرزهای ایران و عراق اجرا می […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به زائران و مسافران در مسیرهای منتهی به کربلای معلی خدمات رایگان ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این طرح در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی 1401 در ۴ استان هدف شامل خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان و مسیرهای مواصلاتی مرزهای ایران و عراق اجرا می شود.

تعداد ۱۴۵ دستگاه خودرو سبک امدادی و ۳۸ دستگاه خودرو سنگین و ۱۳ اکیپ گشت و نظارت تا 30 شهریور ماه در استان های یاد شده حضور دارند و با هدف تسهیل در تردد زائران کربلا و فراهم آوردن رفاه حال مسافران خدمات امدادی را به صورت رایگان ارائه می کنند.

همچنین تعداد ۶۵۱ گروه امدادگر به همراه خودروهای امدادی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در قالب طرح اربعین در سراسر کشور به صورت رایگان به یاری مسافران می آیند.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های 09629، 6423 و 1423 در سراسر کشور پیام امدادخواهان را دریافت و گروه های امدادی اعزام می کند. ناوگان امداد خودرو کانون با پایگاه‌های امداد جاده‌ای، خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین و خودروهای ارائه دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه‌های مواصلاتی در تمام ایام سال است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی