پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رویداد فناورانه خودروهای آینده (2)

مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد فناورانه خودروهای آینده (2) را با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند صنعت خودرو برگزار می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو “رویداد فناورانه خودروهای آینده (۲)” برای رفع نیازهای فناورانه در زمینه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد فناورانه خودروهای آینده (2) را با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند صنعت خودرو برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

“رویداد فناورانه خودروهای آینده (۲)” برای رفع نیازهای فناورانه در زمینه «خودروهای برقی، هیبریدی و متصل» و «زیرساخت‌ها و تجهیزات آزمون خودروها» برنامه‌ریزی شده است. رویدادی که در آن، نیازهای فناورانه مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا ارائه می‌شود و شرکت‌های دانش‌بنیان توانمندی‌های دانشی و تخصصی خود را برای رفع آنها عرضه می‌کنند.

در این رویداد در خصوص موضوعاتی همچون «طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی ارزان قیمت»، «طراحی و ساخت قطعات و ماژول‌های خوردوهای برقی و هیبریدی»، «طراحی و ساخت سیستم‌های پیشرفته کمک راننده»، «توسعه فناوری‌های خودروهای متصل، زیرساخت و اجزا»، «طراحی تجهیزات و زیرساخت‌های آزمون خودرو» و «ایستگاه‌های شارژ خودروها و موتورسیکلت‌های برقی» مطرح و درباره آنها تبادل نظر می‌شود.

زمان برگزاری، 25 و 26 مهرماه 1401در محل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا است و مهلت ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان جهت مشارکت در این رویداد، تا روز شنبه 16 مهرماه بوده و از طریق آدرس اینترنتی www.airicsaipa.com/register، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی