پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش اقساطی هایما S5 اعلام شد

براساس اعلام شرکت ایران خودرو، فروش اقساطی هایما S5 توسط ایران خودرو از ششم مهر ماه آغاز خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طبق تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ایجاد شرایط عرضه خودرو به مشتریان واقعی، با عرضه هایما S۵ در روز ششم مهرماه مصادف با اول ربیع الاول، فروش خودرو […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

براساس اعلام شرکت ایران خودرو، فروش اقساطی هایما S5 توسط ایران خودرو از ششم مهر ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طبق تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ایجاد شرایط عرضه خودرو به مشتریان واقعی، با عرضه هایما S۵ در روز ششم مهرماه مصادف با اول ربیع الاول، فروش خودرو به صورت اقساطی در شرکت لیزینگ ایران خودرو آغاز می‌شود.

در این طرح فروش هایما S۵ با اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان واگذار خواهد شد. تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک ۴ ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند. جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی